پرسپولیس نیوز: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی را از عملکرد سرخابی ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نوشت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تحلیل بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و عنوان کرد که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رقابت سختی میان تیم ها وجود خواهد داشت. AFC دباره استقلال و پرسپولیس این طور نوشت:

*استقلال

استقلال کارش را از گروه چهارم رقابت ها با کندی شروع کرد. در اولین بازی خود مقابل الریان به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. در ۲ دیدار رفت و برگشت مقابل العین امارات نیز به نتیجه تساوی رسیدند ولی در نهایت موفق شدند بدون هیچ شکستی به عنوان صدرنشین گروه صعود کنند.

استقلال در مرحله یک هشتم نهایی در دیدار رفت مقابل ذوب آهن با شکست یک بر صفر دچار مشکل شد. اما در نهایت در بازی برگشت با هت تریک مامه تیام با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و با استفاده از بازی خانگی خود در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ راهی مرحله یک چهارم شد.

تعداد گل زده: ۱۲

تعداد گل خورده: ۷

بهترین گلزن: مامه تیام-۷ گل

*پرسپولیس

پرسپولیس شروعی خوب در گروه سوم داشت چون ۳ پیروزی از سه بازی ابتدایی کسب کرد. اما تساوی بدون گل مقابل نسف قارشی سرنوشت صدرنشینی پرسپولیس را به هفته پایانی موکول کرد. شاگردان برانکو نتوانستند در بازی هفته پایانی دروازه السد قطر را باز کنند ولی مرتضی پورعلی گنجی با زدن گل به خودی باعث شد تا پرسپولیس پیروز شود و به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد راه پیدا کند.

پرسپولیس در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل الجزیره با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. اما گل های خارج از خانه پرسپولیس به کمک آنها آمد و آنها با پیروزی ۲ بر یک خانگی خودشان موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۴ راهی مرحله بعد شوند.

تعداد گل زده: ۱۲ گل

تعداد گل خورده: ۷ گل

بهترین گلزن: علی علیپور -۴ گل

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مقر در مالزی برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)