به جای این بازیهای بی تاثیر ملی، برنامه لیگ را ادامه دهید/خیلی ها آرزو دارند توپ جمع کن پرسپولیس شوند!


مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری امروز باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت فنی ، اخراج شیث رضایی  ، وضعیت تیم ملی و دیگر مسائل باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.

 

گزیده کامل از صحبت های علی دایی را برای آنها که فرصت ندارند متن کامل را مطالعه کنند فراهم کرده ایم:

 

* در ادوهای بی نظیر نیم فصل با بازی های سنگین با تیمهای بزرگ اروپایی دارای بازیکنان 35 میلیون یورویی وضع تاکتیکی مان خیلی بهتر شد و اعتماد به نفسمان بالا رفت.

 

* چند خانواده ایرانی در دبی به من گفتند شیث رضایی به آنان اهانت کرده که باعث عذرخواهی بزرگانی چون محمود خوردبین در آنجا شد. می گوید فرد مقابلش هوادار استقلال بوده ، ما حق داریم به هوادار تیم رقیب توهین کنیم؟

 

 

دایی ها و پنجعلی ها و اسم های دیگر می آیند و می روند و این اسامی در برابر پرسپولیس با 40 میلیون هوادار خیلی کوچک است و در نهایت این پرسپولیس است که می ماند. من حق کسی را ضایع نمی کنم و این تصمیم به صلاح پرسپولیس بوده و بهتر است به جای اینکه بیایم با مطرح کردن چنین صحبت هایی شأن تیم بزرگ پرسپولیس را پایین بیاوریم به مسائل دیگر بپردازیم.

 

 

 

* دایی گفت : فوتبال ایران نه تنها درجا زده بلکه افت هم کرده است و ناکامی تیم های مختلف ملی را می توان به عنوان دلیل بزرگی برای حضور نیافتن بازیکنان ایران در لیگ های اروپایی دانست. ما از کره، ژاپن و استرالیا بسیار عقب هستیم و همین باعث شده امروز  بازیکن باسابقه ای مثل علی کریمی که تجربه حضور در بوندسلیگا را دارد بار دیگر به این مسابقات برود البته آرزوی قلبی من این است که کریمی بتواند در تیم شالکه موفق باشد.

 

* خبرنگاری پرسید ایران برابر کره از بازیکنی استفاده کرد که بیشتر آنها را شما به تیم ملی آوردید: همانطور که خودتان گفتید با این تیم من کار کرده بودم و خیلی از آنها را برای اولین بار خودم به تیم ملی دعوت کردم. شاید من هم بودم می باختیم اما نه این گونه ، این یکی از شکست های تلخ تیم ملی بود زیرا در آن بازی ما هیچ بار فنی نداشتیم. متاسفانه من نتوانستم کارم را در تیم ملی ادامه دهم

 

 

* وی در مورد اینکه آیا باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازیکن کمکی به خدمت می گیرد، تصریح کرد: شرایط باشگاه ها طوری نیست که بخواهند بهترین بازیکنشان را به ما بدهند. یکی از اهداف تیم پرسپولیس در این فصل نه تنها صعود از مرحله گروهی بلکه رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیاست.

 

* دایی در مورد برگزاری دربی تهران در ششم فروردین گفت: ما هم دوست نداریم بازی در عید برگزار شود زیرا من و بازیکنان خانواده داریم و تنها همین یک عید را داریم همه دوست دارند در این تعطیلات و سر سفره در کنار خانواده باشند. به جای این بازیهایی که برای تیم ملی نه بار فنی داشت و نه تیم ملی کادر فنی دارد، مسابقات لیگ را ادامه می دادیم آن موقع مجبور نبودیم روز ششم فروردین بازی بگذاریم.

 

 

* وی در خصوص دلیل بازیکن نکردن سکوبرت و یکی بودن مدیربرنامه هایش با رضایی گفت: من هيچگاه در مورد بازيكن صحبت نمي‌كنم و اگر در مورد شيث رضايي هم صحبت كردم به دليل مطالب ناروايي بود كه در يكي از سايت‌ها نوشته شده بود. سکوبرت اگر آماده بود بازی می کرد. شما که تا به حال یک بار هم به تمرین پرسپولیس نیامده ای از آمادگی وی خبر داری؟ مدیربرنامه های این بازیکن همان شخصی است که بازوبند پرسپولیس را یک تکه پارچه خوانده که برایش متاسفم زیرا خیلی ها دوست دارند تو جمع کن پرسپولیس باشند چه برسد به کاپیتان!

 

* من عضو كميته فني و اجرايي فيفا هستم. هفته گذشته هم به خاطر بازی برابر نفت در جلسه آن شرکت نکردم و در جلسه 4 ماه بعد آن شرکت خواهم کرد.

 

* از اينكه بعضي از دوستان سطح فني پرسپوليس مقابل نفت آبادان را تحسين مي‌كنند، ممنونم اما خودم معتقدم 50، 60 درصد توان فنی مان را ارائه كرديم و باید با تمرينات بيشتر سطح خود را بالا ببريم و از شرمندگي هواداران خارج شويم.

 

* مطمئناً شرايط مسابقات در ليگ قهرمانان آسيا با شرايط تيم ملي فرق مي‌كند. استراليا در جام ملت‌هاي آسيا با بدشانسي دوم شد اما تا به حال ديده‌ايد در ليگ قهرمانان تيمي از استراليا بالا بيايد؟ ما هم سعي مي‌كنيم با آمادگي كامل در اين رقابت‌ها شركت كنيم.  من از حمايت‌هاي حبيب كاشاني تشكر مي‌کنم و معتقدم 8 باخت شايسته پرسپوليس نيست و تلاش مي‌كنيم اين باخت‌ها جبران شود. مي‌خواهيم روند رو به رشد خود را ادامه دهيم تا تمام اين شكست‌ها در پايان فصل شيرين شود.

 

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)