پرسپولیس نیوز: باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم خود قصد دارد چند بازیکن جذب کند که در این بین اسامی بازیکنان ایرانی هم به چشم می‌خورد.

تیم فوتبال پرسپولیس که قصد دارد مثل رقبای خود در نقل‌وانتقالات زمستانی فعالیت داشته باشد، چند بازیکن را زیرنظر گرفته تا در صورت توافق آنها را جذب کند.

شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پیکان که مورد توجه باشگاه‌هایی، چون تراکتور و استقلال هم قرار گرفته اولین گزینه سرخپوشان برای تقویت خط حمله است. سعید واسعی هافبک تیم پیکان دیگر بازیکن مدنظر پرسپولیس و دانیال اسماعیلی‌فر، ستاره تیم ذوب‌آهن اصفهان هم یکی دیگر از گزینه‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس است.

این در شرایطی است که شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس برای خرید عیسی آل‌کثیر هم به باشگاه صنعت نفت درخواست رسمی خود را ارسال کرده است. پرسپولیسی‌ها پیش از این برای ۳ بازیکن دیگر مورد اشاره هم درخواست رسمی خود را ارسال کرده بود.

در شرایطی که باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده با جدایی اسماعیلی‌فر مخالف است، اما شنیده می‌شود با توجه به اصالت مازندرانی این بازیکن، برخی از شمالی‌های پرسپولیس و یکی از مدیر برنامه‌های فوتبالی که او هم رابطه خوبی با بازیکنان شمالی دارد قرار است زمینه این انتقال را فراهم کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)