جمعه 14 فروردین(13:30) 

مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که بنا به گفته علی کفاشیان قرار است روز یکشنبه هفته جاری نام سرمربی تیم ملی به صورت رسمی اعلام و به اطلاع افکار عمومی و رسانه های گروهی برسد اما به نظر می‌رسد برای چندمین بار این انتخاب به زمان دیگری موکول شود تا ضعف مدیریت در فدراسیون فوتبال به خوبی احساس شود

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که تا به امروز تنها در مواقع پیروزی در برابر دوربین های تلویزیونی دیده شده اند از روزی که تیم ملی در خانه مقابل عربستان سر تعظیم فرود آورد دیگر در انظار عمومی حاضر نشدند تا بر همگان ثابت شود کابینه فوتبال ایران به رهبری علی کفاشیان ناتوان‌ترین گروه برای اداره امور فوتبال ایران هستند.
تعلل اعضای هیات رئیسه در انتخاب سرمربی جدید تیم ملی و امروز و فردا کردن‌های پی در پی این افراد مسیر این پرونده را به سمت و سویی سوق داده‌ است که تنها از این فضا دلالان و سودجویان به خوبی سود برده‌اند و برای هر فردی که مورد نظرشان بوده است کارناوال تبلیغاتی به راه انداخته‌اند تا شاید از این نمد کلاهی برای گزینه آنها ساخته شود.
امروز در محافل مختلف خبری نام‌های عجیب و غیر قابل باوری مطرح می‌شود که در حالت عادی کمتر عقل سلیمی به سراغ آنها می‌رود؛ افرادی شکست خورده ای که کارنامه آنها به دفعات در رسانه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته است حالا قرار است

در نقش ناجی ظاهر شوند و فوتبال ایران را به جام جهانی ببرند.

افکارعمومی به دلیل ضعف مدیریت فدراسیون فوتبال مجبورند به اخبار خودساخته مدیربرنامه‌های گزینه‌های هدایت تیم ملی دل خوش کنند تا شاید از این موضوع مرهمی بسازند برای زخم عمیق فوتبال ملی ایران.
بسیاری بر این امید بودند با سپری شدن بازی تدارکاتی ایران – سنگال اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال سرمربی جدید را انتخاب کنند و پروسه سردرگمی افکارعمومی را پایان دهند اما این اتفاق که روی نداد بماند حالا می شنویم که دوستان به زمان بیشتری برای انتخاب سرمربی نیاز دارند چرا که در این مدت که به بطالت سپری شده برخی مدیربرنامه‌های مربیان شکست خورده با وعده و وعیدهای بسیار به مسوولان غیرفوتبالی فدراسیون فوتبال آنها را دچار تردید کرده اند که روی نام این افراد شکست خورده نیز تامل کنند.

شاید در نگاه نخست این موضوع منطقی به نظر برسد که اعضای هیات رئیسه فدراسیون برای انتخاب سرمربی وسواس به خرج دهند اما با فاش شدن اتفاقات پشت پرده دیگر این ذهنیت برای مردم توجیه ندارد چرا که با کنار هم قراردادن اتفاقات چند روز اخیر می‌توان به خوبی احساس کرد که جریان سودجو و فرصت طلب که ابزارهای لازم برای فعالیت خود را از سوی یک جناح سیاسی مخالف دولت را در اختیار دارند با تمام قوا عزم خود را جزم کردند تا دو مربی شکست خورده به نام‌های افشین قطبی و مصطفی دنیزلی را برای چندمین بار وارد فوتبال ایران کنند.
طیف مورد نظر با به میان کشیدن نام این دو سرمربی خارجی تلاش می کنند از طریق رسانه‌های در اختیار (داخلی و خارجی) زمینه را برای انتخاب این دو مربی فراهم کنند تا کنار انتخاب این دو عواید بسیاری برای آنها فراهم شود. این عده با علم بر این مطلب که مردم ایران دیگر طاقت مشاهده ناکامی تیم ملی را ندارند با تبلیغات کاذب در رسانه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنند تا اعضای غیر فوتبالی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را در عمل انجام شده قرار دهند و گزینه خود را به فدراسیون فوتبال تحمیل کنند.

سران این گروه دلالی تلاش می‌کنند از طریق به راه انداختن نظرسنجی‌های متعدد در سایت‌های زنجیره‌ای خود اینگونه وانمود کنند که مردم ایران دوست دارند گزینه‌های طرف قرارداد آنها انتخاب شود اما فدراسیون فوتبال قصد دارد خلاف نظر مردم عمل کند. اگر به نتایج نظرسنجی‌های کاذب این طیف نگاهی دقیق و اصولی بیندازیم درمی‌یابیم که این افراد تنها و تنها به فکر پرکردن کیسه‌های دوخته شده خود هستند چرا که در نتایح این نظر سنجی‌ها به شکل واضحی نشان از تقلب دیده می‌شود.

البته ناگفته نماند که تنها این افراد در اندیشه تحمیل گزینه خود به فدراسیون فوتبال نیستند بلکه دیگر مدیربرنامه‌های قانونی و غیر قانونی فعال در فوتبال ایران هم در تلاشند تا گزینه خود را به تیم ملی بفرستند. کارمندان دفتر کفاشیان این روزها به قدری که دلال‌ها و واسطه‌ها نامی فوتبال ایران را دیده‌اند اعضای خانواده خود را ندیدند!

آمد و شد واسطه‌ها به فدراسیون فوتبال به هیچ وجه تصویری مطلوبی برای افکارعمومی ندارد به ویژه زمانی که همه به این اصل می‌رسند که علی کفاشیان و کابینه تحت امر او در اندیشه مبارزه با جریان دلالیسم در فوتبال ایران هستند.
از شواهد و مستندات موجود در این پرونده این گونه به نظر می‌رسد که قرار است مدیران فوتبال ما یک بار دیگر دل به دریا بسپارند و سکان هدایت تیم ملی را به دست یک خارجی شکست خورده مثل مصطفی دنیزلی یا افشین قطبی بسپارند تا در کناراو، آن ده‌ها نفر دیگر نیز به خوبی از بودجه بیت المال تطمیع شوند و با کیسه‌هایی پر از دلار از این مملکت راهی دیار فرنگ شوند. آیا به راستی بهتر نبود به جای این که علی دایی از کار برکنار شود اعضای هیات رئیسه غیرفوتبالی فدراسیون فوتبال برای بهبود اوضاع فوتبال ایران دسته جمعی استعفا می‌دادند و راهی منازل خود می شدند.

علی کفاشیان و سایر همکاران وی در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که امروز در سایه قرار گرفتند آیا به این مطلب فکر کرده‌اند که اگر دوباره در انتخاب سرمربی تیم ملی دچار اشتباه شوند چه سرنوشتی در انتظار آنهاست؟

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)