پرسپولیس نیوز : رئیس سابق باشگاه الهلال عربستان درپی مصدوم شدن دو تا از بازیکنان النصر در دیدار چهارشنبه با پرسپولیس گفت: از هرچیزی مهم‌تر، بازگشت سالم بازیکنان این تیم به عربستان است.

باشگاه النصر در اعلامی رسمی بیان کرد که احمد الفریدی هافبک این تیم به علت پارگی در رباط صلیبی جلوی پای راستش، تا پایان فصل قادر نیست تیمش را تا پایان فصل همراهی کند. این آسیب‌دیدگی در جریان دیدار با پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی واقع شد.
الفریدی پس از رسیدن به ریاض مورد معاینه قرار گرفت. او را در این مراحل پزشکی، پرنس فیصل همراهی می‌کرد. فیصل در این رابطه گفت: من همه هزینه‌های الفریدی را در هر کجا که بخواهد درمان شود می‌پذیرم.

الفریدی به جای الغامدی وارد بازی شده بود. کادر فنی النصر مدعی بود بازیکن ایرانی که مرتکب خطا روی الفریدی شد، باید از بازی اخراج می‌شد. آن‌ها مدعی هستند که بازیکنان ایرانی با خشونت بسیار در زمین بازی می‌کردند و علائه بر این سطح از خشونت، ناهمواری زمین را سبب دیگری برای آسیب دیدن بازیکن‌شان عنوان کردند. غیر از فریدی، بازیکن دیگری هم از تیم النصر، در بازی با پرسپولیس دچار آسیب شد.

پرنس عبدالحمان‌ ابن مساعد رئیس سابق باشگاه الهلال در رابطه با سلامت بازیکنان النصر گفت: با توجه به رخدادهایی که در تهران شاهد بودیم، که شامل بر انواع پرخاشگری و تحریک می‌شد، همین که بازیکنان النصر سالم بازگشتند، از هر چیزی مهم‌تر است. ایران را اگر بخواهم به زبان ساده بگویم، دشمن ما است.

گفتنی است که مقامات فوتبال عربستان، درپی شکست تیم‌های‌شان در ایران، جو روانی علیه فوتبال کشورمان برقرار کرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)