پنجشنبه 10 بهمن(22:00)

مرجع خبری پرسپولیس :در ادامه مطلب مشروح تیتر های زیر را مطالعه کنید…

عابدزاده: آمادگي دروازبان هاي پرسپوليس انتخاب را برايم سخت كرده است

واعظي: نيمکت نشيني جدا از فوتبال نيست

سپهر حيدري: از نيمكت نشيني ناراحت نيستم

 

عابدزاده: آمادگي دروازبان هاي پرسپوليس انتخاب را برايم سخت كرده است

مربي دروازه بانان تيم پرسپولیسگفت: واعظي و حقيقي از لحاظ فني بسيار آماده هستند به طوريكه براي انتخاب قرار گرفتن در تركيب بعضي اوقات دچار مشكل مي شويم.

احمدرضا عابدزاده افزود: روند فني دو دروازه بان رو به رشد است و حقيقي بازي به بازي بهتر مي شود و تاكنون تجربه هاي زيادي كسب كرده است.

وي تأكيد كرد: انتخاب و جذب دروازه بان جديد را به مسئولان باشگاه واگذار كرده ام و هرچه به صلاح تيم باشد انجام خواهد داد.

عابدزاده در خاتمه گفت: مشكلي در چارچوب پرسپوليس نمي بينم اما مخالف سياست هاي باشگاه در موفقيت پرسپوليس نيستم

واعظي: نيمکت نشيني جدا از فوتبال نيست

دروازه بان تيم فوتبال پرسپولیس گفت: نيمکت نشيني در مقطعي کوتاه براي هر بازيکن بوجود مي آيد اما من نگران اين مسئله نيستم.

مهدي واعظي افزود: به صلاحديد کادر فني روي نيمکت مي نشينم و حقيقي درون چارچوب قرار مي گيرد و وظيفه من فقط اطاعت از اين تصميم است.

وي تأکيد کرد: با قرار گرفتن حقيقي در ترکيب مشکلي ندارم چرا که هر کس که بهتر باشد قطعاً در ترکيب قرار خواهد گرفت.

واعظي در خاتمه گفت: مطمئن هستم که کادر فني از عملکرد دو دروازه بان خود رضايت کامل دارد اما به شخصه با حضور دروازه بان جديد هيچ مشکلي ندارم

سپهر حيدري: از نيمكت نشيني ناراحت نيستم

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران با اشاره به نيمكت نشيني اش در بازيهاي اخير تيم پرسپوليس گفت: از شرايطم در اين تيم ناراضي نيستم ولي در صورتيكه تا پايان فصل اين روند ادامه پيدا كند پرسپوليس را ترك خواهم كرد.

سپهر حيدري،مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: قبول دارم كه در مقطعي از فصل افت داشتم ولي مشكلات دفاعي تيم در آن زمان مربوط به خط دفاعي نبود و همه تيم مشكل داشت.

اكنون نيز گلهايي كه دريافت مي كنيم بيشتر به دليل سيستم اشتباه ما در هنگام دفاع است اما به هر حال از تمرين و تلاش خسته نمي شوم و اميدوارم با توجه به تعداد مسابقات تيم ما در اين فصل بتوانم بازهم در تركيب اصلي حضور داشته باشم.

وي افزود: تا پايان فصل در پرسپوليس مي مانم ولي اگر نتوانم در تركيب اصلي تيم راهي پيدا كنم قطعا پرسپوليس را ترك خواهم كرد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)