پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو مدعی شد تیمش شروع خوبی در دیدار مقابل پرسپولیس داشته است.

یحیی گل‌محمدی پس از شکست تیمش مقابل پدیده پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود. ما گل زیبایی زدیم و بازی را خوب شروع کردیم، اما متأسفانه روی ضربه شروع مجدد گل خوردیم. فکر می‌کنم بازی در وقت اضافه هم پایاپای بود، اما در مجموع بازی سختی برای ما بود. بازی مقابل پرسپولیس در زمین خودش و مقابل هوادارانش واقعاً سخت است.

وی افزود: امروز بازیکنان ما با غیرت مثالزدنی خود بازی خوبی انجام دادند. بازیکنانم خوب دفاع کردند و از تک تک آنها به خاطر نمایش خوبی که داشتند، تشکر می‌کنم. آنها غیرتمندانه بازی کردند و به دلیل این بازی خوب به تک تک آنها افتخار می‌کنم. ضربات پنالتی هم بستگی به شرایط روحی و روانی و تصمیم‌گیری در لحظه ضربه زدن دارد. ما در آن بخش خوب تصمیم نگرفتیم و خوب عمل نکردیم و باید به تیم پرسپولیس بابت صعودش به دور بعدی تبریک بگویم. ما به بازی‌های لیگ امیدواریم که جمعه باید با تیم سپیدرود بازی کنیم. از امشب تمام تمرکز و انرژی‌مان را برای بازی بعدی می‌گذاریم و باید بازی امروز را فراموش کنیم. هرچند به اعتقاد من بازیکنانم استحقاق این را داشتند که به دور بعدی صعود کنند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به این مسئله که به نظر می‌رسید بازیکنان تیمش در ضربات پنالتی از نظر روحی برای مقابله با علیرضا بیرانوند آماده نبودند و آیا در این خصوص با آنها کار شده بود یا نه، گفت: خیلی کار کرده بودیم و زمان زیادی گذاشته بودیم، اما در هر صورت بازیکنان ما اکثراً بی‌تجربه و جوان هستند. دیدن این میدان‌ها برای آنها می‌تواند تجربه باشد. بازی در این فضا و در ورزشگاه آزادی سخت و سنگین بود برای آنها و حتی برای بازیکنان باتجربه ما. به نظرم همه آنها خوب بودند و فقط ضربات پنالتی را خوب نزدند.

ادامه دارد …

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)