پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو به انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای تعیین برنامه دیدارهای این تیم پرداخت.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده شهر خودرو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران, اظهار داشت: جام حذفی تک مسابقه است و با لیگ خیلی فرق دارد. بازی خیلی سختی در آزادی داریم و نباید اشتباهات فردی بازی قبلی مقابل پرسپولیس را در بازی فردا تکرار کنیم.

بازی مقابل پرسپولیس برای بازیکنان ما انگیزه و هیجان خاص خود را دارد
وی در ادامه یادآور شد: بازی قبلی‌مان با پرسپولیس تجربه خیلی خوبی برای بازیکنان ما شد. قطعاً بازی خیلی سختی مقابل پرسپولیس پیش رو داریم، آنها تیمی پرمهره با کادرفنی خیلی خوب هستند و بازی مقابل چنین تیمی برای بازیکنان ما انگیزه و هیجان خاص خود را دارد. به هر صورت من امیدوارم که بازیکنان ما روز خوبی داشته باشند. این بازی جای هیچ اشتباهی را ندارد و هرگونه اشتباهی جای جبران نخواهد داشت. امیدوارم چه هوادارانی که در ورزشگاه حضور دارند و چه آنهایی که از تلویزیون بازی را نگاه می‌کنند، از بازی فردا لذت ببرند.

در مورد بازی کردن ترابی فقط از سازمان لیگ استعلام گرفتیم
گل‌محمدی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه پدیده قصد دارد در صورت بازی کردن مهدی ترابی در بازی فردا از پرسپولیس به فیفا شکایت کند، گفت: نه، بحث شکایت مطرح نیست. ما فقط خواستیم بدانیم آیا بازیکنی که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میدان رفته است، دوباره می‌تواند برای تیم دیگری در این مرحله به میدان برود یا نه. طبق قانون فیفا این امر ممکن نیست، اما ما به سازمان لیگ نامه زدیم و خواستیم در این مورد استعلام بگیریم که هنوز پاسخی به ما نداده‌اند.

باشگاه‌ها برای برداشتن فشار از روی خود از داوران انتقاد می‌کنند
سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره اینکه این روزها بحث در مورد داوری زیاد است و هر کدام از تیم‌های مدعی اعتقاد دارند داوری به نفع تیم دیگری است، عنوان کرد: بله، این روزها بحث داوری حسابی در فوتبال ما داغ شده است که این مسئله قطعاً عدم تمرکز داوران را در پی داشته و خواهد داشت و روی عملکردشان تأثیر منفی می‌گذارد. به شخصه به سلامتی تک‌تک داوران کشورمان تردیدی ندارم و اعتقاد دارم که آنها نیاز به حمایت بیشتری دارند. از طرفی همه تیم‌ها هزینه‌های وحشتناکی کردند که نتیجه بگیرند و اگر این اتفاق رخ ندهد برای آنها مشکل‌ساز می‌شود، به این خاطر باشگاه‌ها برای اینکه هرگونه فشار را از روی تیم خود بردارند، در مورد داوری صحبت می‌کنند. همین مسئله به نوعی فشارها را از روی تیم‌ها برداشته و روی داوران می‌گذارد که اتفاق خوبی نیست. ما هم از داوری خیلی ضرر کردیم، اما اعتقاد نداریم که اشتباهات آنها عمدی بوده است.

باشگاه پدیده فقط خواهان عدالت است
وی در این باره اضافه کرد: در بازی قبل ما اشتباه داوری باعث شد نتوانیم برنده باشیم و دو امتیاز را در کورس قهرمانی از دست دادیم، آن‌هم در شرایطی که تیم‌ها شانه به شانه هم حرکت می‌کنند. ما هم تا اینجا این روند را ادامه داده‌ایم. باشگاه پدیده فقط خواهان عدالت است و ما به این مسئله اعتقاد نداریم که فشار را روی داوران قرار دهیم، چرا که این مسئله روی عملکرد آنها تاثیر منفی می‌گذارد و شاید درباره اشتباهات اخیر داوران خود ما بیشتر مقصر بوده‌ایم.

چرا برنامه بازی‌های ما فشرده‌تر از دیگر تیم‌هاست؟!
گل‌محمدی با اشاره به اینکه از سازمان لیگ گله دارد، گفت: ما دو هفته پیش از سازمان لیگ خواستیم بازی ما با سپیدرود را یک روز به تعویق بیاندازد و با خواسته‌مان موافقت شد و به همین خاطر ما روی بازی شنبه به جای جمعه برنامه‌ریزی کردیم، اما به یکباره دیروز فتاحی اعلام کرد این امکان وجود ندارد که برنامه بازی ما با سپیدرود تغییر کند. یک سؤال بزرگ اینجا پیش می‌آید، چرا در برنامه‌ریزی فشرده که برای بازی‌های لیگ در نظر گرفته شده است، برنامه بازی‌های پدیده از همه تیم‌ها فشرده‌تر است؟! چرا وقتی سازمان لیگ که از قبل برنامه‌ریزی می‌کند چنین برنامه فشرده‌ای را برای تیم ما درنظر می‌گیرد؟! بابت این قضیه از سازمان لیگ خیلی گلایه داریم.

فغانی داور امتحان پس‌داده‌ای است و با تجربه خود فردا قضاوت خوبی خواهد داشت
سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به یک سؤال عجیب از سوی خبرنگاران مبنی بر اینکه فکر نمی‌کند فشاری که این روزها پرسپولیسی‌ها به داوران می‌آورد باعث شود در دیدار فردا داوری به سود آنها باشد، خاطرنشان کرد: در مورد داوری صحبت کردم و تأکیدم این است که ما هم خیلی از داوری ضرر کردیم. خوشبختانه فغانی داور امتحان پس‌داده‌ای است و با تجربه خود فردا قضاوت خوبی خواهد داشت. قطعاً هر اشتباهی هم از او سر بزند از عمد نبوده است و با شناختی که از وی داریم هر قضاوتی که انجام دهد برای ما قابل احترام است.

وی در پایان سعید صادقی را تنها بازیکن  غایب  تیمش در بازی فردا مقابل پرسپولیس دانست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)