سرمربی پدیده در لیگ هجدهم می‌گوید، هنوز به جمع‌بندی نرسیده است که قراردادش را با این تیم تمدید کند یا هدایت تیم ملی امید فوتبال ایران را قبول کند.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده که قراردادش در پایان لیگ هجدهم با این تیم به اتمام رسید، درباره مذاکره برای قبول هدایت تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: تاج شخصاً با من تماس گرفت و صحبت‌های کلی را با فدراسیون انجام دادیم اما کارهای نهایی آن مانده است. طی روزهای آینده تصمیم نهایی من مشخص می‌شود و باید ببینیم قسمت چه می‌شود.

وی ادامه داد: من خاطرات خوبی از فوتبال مشهد دارم و از بودن در پدیده و در مشهد لذت بردم اما باید مشورتی با دوستان و خانواده‌ام انجام دهم که سرنوشت آن در چند روز آینده مشخص می‌شود. همه موفقیت‌های امسال را مدیون هواداران مشهدی و حمایتشان هستیم. بسیاری از گل‌های ما در ثانیه‌های پایانی به ثمر رسید که نشان می‌دهد تا آخرین لحظه هم تلاش کردیم و هم حمایت شدیم. این موفقیت بزرگ باشگاه پدیده و شهر مشهد بود و خیلی از مسئولین به ما کمک کردند و حمایت زیادی از اشخاص مختلف از ما صورت گرفت. همه شهر خواستند این اتفاق بیفتد که افتاد.

گل‌محمدی درباره ادعای مالک پدیده مبنی بر این که این باشگاه با مدیر برنامه‌های این مربی به توافقات شفاهی رسیده و حتی بر سر جزئیاتی مانند جذب لیست مدنظر وی برای فصل بعد به تفاهم رسیدند، توضیح داد: صحبت‌های خوبی با باشگاه پدیده داشتیم و به جمع‌بندی هم رسیدیم. تا چند روز آینده فرصت دارم که تصمیم بگیرم زیرا هنوز چیزی امضا نشده است. هم برای پدیده و هم برای تیم ملی امید آرزوی موفقیت می‌کنم اما هنوز چیزی را امضا نکرده‌ام و صحبت و مذاکره با تاج به معنای جدا شدن از پدیده نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)