سرمربی ذوب‌آهن گفت: در دیدار با سایپا مساوی بهتر از نباختن بود.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار با سایپا گفت: از نتیجه راضی نیستیم بازی در خانه خودمان بود و باید هر ۳ امتیاز را می گرفتیم. نیمه اول روی دفاع کردن تمرکز نداشتیم و بازی خوبی نبود اما نیمه دوم بهتر شدیم.

وی ادامه داد: بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و این گل روی اشتباهات فردی بود. این مساله آزامان می‌دهد. در ادامه سعی کردیم کنترل بازی را به دست بگیریم که خوشبختانه توانستیم جبران کنیم. فکر می کنم در نیمه دوم بچه ها بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و اگر از موقعیت ها بهتر استفاده می کردیم نتیجه بهتری به دست می آمد. البته سایپا تمرکز دفاعی خوبی داشت و کارمان را سخت کرد. با همه این تفاسیر مساوی بهتر از نباختن بود.

گل‌محمدی در مورد اینکه چرا ذوب‌آهن در گلزنی دچار مشکل است، گفت: مهاجمان خوبی را از دست دادیم. البته مشکل گلزنی مربوط به امسال نیست و ۲ سال است این مشکل را داریم و بحث فرصت‌سوزی همیشه بوده است. البته الان ۲-۳ مهاجم خوب داریم هر چند که بنگستون از لحاظ بدنی عقب است و باید او را برسانیم اما مطمئن باشید یاسر فیضی پدیده امسال می‌شود و در کنار او نیز مهاجمان خوبی مثل رجب‌زاده و تبریزی را داریم که امروز رجب‌زاده گل زد.

وی ادامه داد: لیگ سختی داریم و حتی امسال لیگ‌مان سخت‌تر از یکی دو سال قبل است و بردن در آن دشوار است. البته نبود حدادی‌فر نیز ریتم ما را به هم زده چون قاسم توانایی آن را داشت که از عقب بازی‌سازی کند. با این حال پیدا کردن جایگزین حدادی‌فر سخت است چون نمی‌خواهیم بازیکن معمولی بگیریم و اگر بازیکنی بخواهیم باید در اندازه‌های قاسم باشد.

سرمربی ذوب‌آهن گفت:‌باختن همیشه سخت است و در همه بازی‌ها نیز فشار وجود دارد. از الان به فکر بازی‌های بعدی هستیم و احتیاج به هماهنگی داریم و فکر کنم در بازی‌های بعدی بهتر شویم.

گل‌محمدی در مورد فسخ قرارداد رضائیان و اینکه او اعلام کرده نیاز به کمک مربیان دارد، گفت: من نمی‌دانم که او اظهار علاقه به آمدم به ذوب‌آهن کرده یا خیر اما اگر شرایط جذب او فراهم شود نظرم روی رضائیان مثبت است هر چند که این موضوع بستگی به نظر خودش دارد که دوست دارد به اصفهان بیاید یا خیر. اگر بدانم اینچنین است روی او فکر می‌کنم و او می‌تواند به ما کمک کند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)