پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد تا ساعت ۱۵:۳۰ منتظر بودند تا بازی لغو شود همه مسائل این دیدار کاملا مشخص شده است.

یحیی گل محمدی در خصوص اتفاقات رخ داده در مورد عدم برگزاری دیدار تیمش و سپاهان اظهار داشت:من فکر می کنم فرمانده انتظامی اصفهان و آقای تابش خیلی موضوعات را مشخص کردند. اگر سپاهان اراده داشت از هتل بیرون بیاید، می توانست همانطور که ما از هتل خارج شدیم. در هر صورت سپاهانی ها می توانستند در ۱۰ دقیقه همه کارهایشان را انجام بدهد یا حداقل بازیکنان ذخیره خود را به زمین بفرستند.

وی افزود: من حتی به جلال مرادی گفتم ۱۰ دقیقه بیشتر در زمین می مانیم تا بیشتر گرم کنیم. آنها می توانستند جلوه ای بدهند که آنها قصد حضور در زمین را دارند. خدا شاهد است من هیچ بازیکنی از سپاهان را داخل راهرو ندیدم و حتی از بازیکنانم هم سوال کردم که آیا کسی از سپاهانی ها گرم می کنند که آنها گفتند نه.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: این فیلمی که از گرم کردن بازیکنان سپاهان در راهرو منتشر شده را هر زمانی می توانستند بگیرند چون آنها بعد از تایم بازی در ورزشگاه تمرین کردند. دوربینی هم که فیلم را ضبط کرده یک موبایل است و دوربن مداربسته استادیوم نبوده است.

گل محمدی با اشاره به اتفاقات رخ داده عنوان کرد:همه چیز خیلی واضح و قانون مشخص می کند که این تیم میزبان بوده است. اگر هواداران پرسپولیس در مقابل هتل سپاهان این کارها را می کردند می شد آن را حادثه عنوان کرد ولی آنها نخواستند به میدان بیایند و حقیقتا من اراده ای از سپاهان برای بازی کردن ندیدم. خیلی از کارشناسان حقوقی هم در این زمینه حرف زدند. آن ۳۰ دقیقه ای هم که منتظر ماندیم نباید می ماندیم چون حتی یک نفر از بازیکنان، تدارکات و کادر پزشکی سپاهان در زمین دیده نشد.

وی تاکید کرد: ما ۳۰ دقیقه منتظر سپاهان بودیم و مسئولان مسابقه هم مشکلی برای برگزاری بازی نداشتند. وقتی میزبان دیر می آید دیگر مشکلات هیچ ربطی به ما ندارد. تا آنجایی که من سواد دارم اصلا نباید در آن ۳۰ دقیقه هم منتظر می ماندیم.اگر آقایان می خواستند، بازی برگزار می شد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه انتظارش از کمیته انضباطی چیست گفت: من فکر می کنم قانون مشخص است و مساله پیچیده نیست.با توجه به اینکه خود آقای تابش اعلام کرد تا ساعت ۱۵:۳۰ منتظر بودند تا بازی لغو شود همه چیز را مشخص کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)