پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم زیاد در فاز منفی صحبت کنم، مشکلات بازیکنان آزاردهنده است.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور تبریز اظهار داشت: قبل از هر چیز از مردم و دولت می خواهم که به مردم سیستان و بلوچستان کمک شود. فرصت کم بود تا تمرینات گروهی و تاکتیکی داشته باشیم. از این فرصت سعی کردیم خوب استفاده کنیم. از نظر هماهنگی باید بیشتر کار کنیم،مقابل یک تیم خوب بازی داریم که ۴ بازی خودش را برده است.

وی افزود: الهامی روند خوبی با تراکتور داشته است.امیدوارم بازی خوبی از کار دربیاید، یک بازی فنی و تماشایی. در این دیدار هدف اصلی ما سه امتیاز است.

* بازیکنان به خاطر وعده و وعیدها شاکی هستند

سرمربی سرخپوشان ادامه داد: نمی‌خواهم زیاد در فاز منفی صحبت کنم. مشکلات بازیکنان آزاردهنده است. قرار بود به آنها باشگاه پرداختی داشته باشد اما ۱۰ روز است آنها وعده وعید شنیده‌اند، امروز شاکی بودند. مشکلات مالی وجود داشته و دارد. انصاری‌فرد با تمام وجودش کار می‌کند تا درآمدزایی داشته باشد. از هیات مدیره و آقای انصاری فرد می‌خواهم تلاش بیشتری داشته باشند تا مشکلات حل شود. پرسپولیس یک تیم معمولی نیست. ۴۰ میلیون هوادار دارد و ۴۰ میلیون نفر برای این تیم دغدغه دارند. نمی‌توان نسبت به مشکلات آن بی‌تفاوت بود.

*در ۵۲ روز ۱۱ بازی باید انجام دهیم

سرمربی پرسپولیس در مورد فشردگی بازی‌ها گفت: بله بازی‌های بسیار فشرده‌ای داریم و با این فرمول جدید ای اف سی یک بازی دیگر خارج از خانه هم به ما اضافه شد. ما در ۵۲ روز ۱۱ بازی باید انجام بدهیم. ۶ بازی از آنها خارج از خانه است که ۳ بازی‌مان آسیایی است و در لیگ هم با رقبایمان بازی داریم. باید در بحث استراحت و تغذیه خیلی دقیق عمل کنیم و همچنین مشکلات مالی تیم هم برطرف شود. همه موارد را باید خوب رعایت کنیم. کار سخت است. مشکلات مالی باید حل شود. بازیکنان ما سه سال است که قهرمان شده‌اند اما باز هم انگیزه بالایی برای قهرمانی دارند که برای چهارمین مرتبه قهرمان شوند اما جام‌های زیادی آوردند اما همچنان می‌خواهند قهرمان شوند و هواداران را خوشحال کنند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که چنین احساس خوبی را ایجاد کرده‌اند.

* از بازیکنان خواسته ام به تاکتیک مورد نظرم برسند

گل‌محمدی در مورد اینکه ترکیب تیم تغییر خواهد کرد یا خیر عنوان کرد: هر مربی سبک خاص خودش را دارد. من دوست دارم در زمین با سرعت بالا بازی کنیم. اما برای اجرای این نوع بازی نیاز به زمان داریم. در یک هفته و ۱۰ روز نمی‌توان چنین کاری کرد، ضمن اینکه در این مدت بارندگی هم داشته‌ایم. اما چیزی که من از بازیکنانم می‌خواهم این است که در کمترین زمان ممکن به تاکتیک مورد نظر من برسند. من چنین کیفیتی می‌خواهم.

* حل شدن مشکلات مالی بستگی به هیات مدیره و مدیرعامل دارد

وی در مورد اینکه کالدرون هم به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد، مشکلات مالی کی حل می‌شود، اظهار داشت: بستگی به این دارد که هیات مدیره و مدیرعامل بتوانند مشکلات را برطرف کنند.هر چه زودتر این اتفاق بیفتد بازیکنان با خیال راحت و ذهنی باز مسابقه می دهند و هر چه دیرتر این اتفاق بیفتد تمرکز بازیکنان مختل می‌شود چون بازیکنان روی مبلغ قراردادشان حساب کرده‌اند و انتظار دارند هر چه زودتر این مسئله برآورده شود.

* باید به استوکس پول بدهند تا بیاید

وی در مورد اینکه استوکس و اوساگونا چه زمانی به تیم اضافه خواهند شد گفت: اوساگونا با تیم ما تمرین می‌کند و فردا هم از او استفاده خواهیم کرد. اما استوکس بحث مالی‌اش دیر شده، و باید مبلغی به او پرداخت شود تا قراردادش جاری شود.

* چه من بودم چه کالدرون یکسری بازیکنان می رفتند

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکن خروجی خودشان رفتند یا شما آنها را نخواستید،‌ تاکید کرد: خودشان که نرفتند از طرف باشگاه این اقدام صورت گرفته است. آنها در لیست مربی قبلی هم بودند و در لیست من هم بودند و درواقع به صورت مشترک در این فهرست قرار داشتند. چه کالدرون بود و چه ما این اتفاق رخ می‌داد.

* واکنش به سوال حاشیه ای

گل‌محمدی در مورد اینکه دو بازیکن پرسپولیس به خاطر خبرچینی قرار است اخراج شوند، اظهار داشت: بیشتر در مورد بازی فردا سوال شود.

* در مورد بیرانوند امشب خیلی چیزها مشخص می شود

وی در مورد اینکه قرارداد جدید بیرانوند موجب نشده او تمرکزش بهم بخورد،‌ گفت: امشب با او جلسه‌ای خواهم داشت و فردا مشخص خواهد شد که فردا بازی خواهد کرد یا نه . در حال حاضر خود من هم نمی‌دانم که او قرارداد بسته یا نبسته،‌امشب خیلی چیزها مشخص می‌شود.

* وضعیت بدی برای آینده باشگاه از نظر مالی در پیش است

سرمربی پرسپولیس در مورد بشار رسن اظهار داشت: او مشکل مالی دارد و هنوز یک ریال دریافتی نداشته. بازیکنان دیگر هم مثل خود من دریافتی نداشته ‌اند. می‌دانستم باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی زیادی داشته است. رای برانکو هم خواهد آمد و فکر می‌کنم وضعیت بدی برای آینده باشگاه باشد.

* ما به استوکس نیاز داریم

وی در مورد اینکه با توجه به شرایط مالی بهتر نیست استوکس جذب نشود، گفت: به هر حال تیم باید تقویت شود. ما در آسیا و لیگ و جام حذفی بازی داریم و باید جذب شود اما به هر حال بحث مالی هم مهم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)