سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی می خواهند برای ما حاشیه درست کنند، سید جلال حسینی دو سال دیگر با ما قرارداد دارد.

یحیی گل محمدی در خصوص تعطیلی لیگ برتر و آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: واقعا خوشحالیم بعد از سه ماه تعطیلی فردا بازی می‌کنیم. این تعطیلی‌ها اتفاق بدی بود برای فوتبال. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر تصمیم خوبی گرفته شد و لیگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کردند. یک ماه فرصتی کمی است برای تمرینات، ما سعی کردیم روی تاکتیک و بدن بازیکنان کار کنیم و چند بازی تدارکاتی انجام دادیم تا بازیکنان آماده شوند. صد درصد آماده نیستیم و باید با شروع بازی‌ها به اوج آمادگی برسیم.

وی افزود: فردا بازی با پیکان خیلی حساس است. تیم پیکان در قعر جدول قرار دارد و تمرینات خیلی خوبی انجام داده، بازیکنان، کادر و مربیان خیلی خوبی دارد. باید بتوانیم از موقعیت‌ها خیلی خوب استفاده کنیم و بازی‌ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نفع خود به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با انجام دیدارهای تدارکاتی و آمادگی بازیکنان این تیم گفت: فکر می‌کنم هیچ تیمی به صورت صد درصد آماده نباشد. ما هم باید چند بازی بگذرد تا به اوج آمادگی برسیم. ۴ بازی تدارکاتی و خوب داشتیم، سعی کردیم بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جو فوتبال برسانیم و خودم از این بازی‌ها خیلی راضی هستم. مشکلاتی در تمرینات داشتیم مانند نیامدن اوساگونا، استوکس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که قبلا از دست داده بودیم و بشار هم خیلی دیر به ما اضافه شد. محمد انصاری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دلیل مصدومیت از دست دادیم و یکی دو بازیکن دیگر هم مصدومیتی داشتند که دیر به تمرینات اضافه شدند، اما بازیکنان با انگیزه در حال تمرین هستند و مهدی ترابی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بازی فردا نداریم.

گل محمدی در خصوص نگرانی‌هایش در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: نگرانی شخصی من در خصوص پروازها است. من در تصاویر دیدم و خودم هم پروازی داشتم که شرکت‌های هواپیمایی، هواپیما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پر می‌کنند، فضای هواپیما خیلی خطرناک است. طبق پروتکل‌های بهداشتی باید ۶۰ درصد از هواپیما پر شود که این اصلاً رعایت نمی‌شود، نه برای ما بلکه برای خیلی از هموطنان دیگر مشکل ساز می‌شود.

وی در رابطه با اختلاف ۱۰ امتیازی تیم پرسپولیس و این که آیا در صورت پیروزی در بازی مقابل پیکان، این تیم قهرمان می‌شود، تصریح کرد: هروز با بچه ها در این رابطه صحبت می کنم هیچ تضمینی برای قهرمانی ما نیست. مهمترین بازی فصل را با پیکان داریم. باید با تمرکز بالایی بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال کنیم. نباید فکر کنیم قهرمان هستیم. بازیکنان ما به درجه‌ای رسیده‌اند که از لحاظ ذهنی قوی هستند و شرایط را درک می‌کنند. فکر نمی‌کنیم قهرمان هستیم و بازیکنان می‌خواهند رو به روی پیکان تلاش کنند و بجنگند. ما هم مشکلات مصدومیت و عدم حضور بازیکنان را داریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بیرانوند تا پایان فصل می ماند یا خیر عنوان کرد: در رابطه با حضور علیرضا بیرانوند تا پایان فصل در این تیم دقیق نمی‌توانم حرف بزنم. باید این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از تیم آنتروپ بپرسیم. او بلیت گرفت و پروازش انجام نشد. من هیچ اطلاعات دقیقی ندارم و باید منتظر تصمیم آنتروپ باشیم. فعلا اتفاق خاصی نیفتاده است و از بیرانوند پرسیدم و او هم گفت منتظر تصمیم آنها است.

گل محمدی در خصوص شایعه خداحافظی سید جلال حسینی در پایان فصل اظهار داشت: سید آنقدر خوب تمرین می‌کند که کسی فکر نمی‌کند سال بعد بخواهد خداحافظی کند. بعضی می‌خواهند حاشیه درست کنند. من اصرار دارم کسی در تیمم حاشیه درست نکند. ما ۹ بازی در لیگ و ۲ بازی در جام حذفی داریم. دلیلی ندارد که تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حاشیه ببریم. سید جلال دو سال دیگر با ما قرار دارد.

وی در مورد بشار رسن و شرایط آمادگی‌اش عنوان کرد: بشار در حال خوب شدن است، یک هفته تمرین اختصاصی انجام داد و یک هفته است که به تمرینات گروهی اضافه شده است و روز به روز بهتر می‌شود.

سرمربی سرخپوشان در رابطه با حضورش در مراسم تقدیر از علی کریمی گفت: سه روز پیش فردوسی‌پور برای حضور در تمرین تیم رسانه تماس گرفت، من هم قبلا با آنها تمرین می‌کردم، در این مراسم دیداری تازه شد با اصحاب رسانه و مراسم تقدیر خیلی خوبی از علی کریمی برگزار شد. جو خیلی خوبی در آنجا بود و لذت بردیم و از دیدار دوستان قدیمی خوشحال شدیم.

گل‌محمدی در مورد این که آیا فصل بعد با پرسپولیس قرارداد دارد اظهار داشت: بله من فصل بعد با پرسپولیس قرارداد دارم.

وی در خصوص جذب کریم انصاری‌فرد و حاشیه‌های نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: من چند جلسه با باشگاه داشته‌ام و خیلی اصرار داشتند لیست نفرات جدا شده و جذبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهم. من گفته‌ام تا پایان بازی‌ها وارد نقل و انتقالات نمی‌شویم. با کریم صحبتی نشده است. او حرفه‌ای و بزرگ است و هر تیمی دوست دارد از او استفاده کند.دلیلی ندارد در مقطع فعلی ذهن بازیکنان را با این موضوعات درگیر کنیم.

سرمربی پرسپولیس در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم فوتبال خیلی پاک‌تر است و خیلی از محیط‌های دیگر شرایط پروتکل‌ها بهتر رعایت می‌شود. هر کسی هر بیماری می‌گیرد می‌گوید از فوتبال گرفته‌ایم و نباید این گونه باشد. فوتبال نشاط اجتماعی در جامعه به وجود می‌آورد و از مسؤولان تشکر می‌کنم که فوتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه دادند و از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که خیلی ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حمایت می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)