حیدری و هاشمیان در لیست فروش؟

مرجع خبری پرسپولیس : حمید استیلی در برنامه ای که به باشگاه پرسپولیس ارائه کرد دو لیست 6 نفره بازیکنان مورد نظرش را به این باشگاه داد تا در صورت عدم توافق با هرکدام ، یک گزینه هم سطح پرسپولیسی شود. اما در خصوص لیست مازاد حرف و حدیث های بسیاری وجود دارد.

 

در حالی که این روزها از سید مهدی رحمتی ، سید جلال حسینی ، محسن بنگر ، مهرداد اولادی ، کریم انصاری فرد ، کمال کامیابی نیا و … به عنوان گزینه های حضور در پرسپولیس یاد می شود ؛ حمید استیلی از پاسخگویی در خصوص اسامی بازیکنان مازاد این تیم طفره می رود.

 

پس از جدایی مهدی شیری که در لیست هیچکدام از مربیان مدنظر باشگاه نبود، حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان معرفی شد و از ساعات اولیه دیروز کارش را در این باشگاه آغاز کرد.

نزدیکان استیلی می گویند سرمربی جدید سرخپوشان پس از گفت و گو با بازیکنان فعلی تصمیم قطعی خود را در خصوص لیست مازاد اتخاذ خواهد کرد اما می توان مدعی شد استیلی علاقه ای به ادامه همکاری با سپهر حیدری ، وحید هاشمیان، رحمان احمدی، مجتبی زارعی ، سکوبرت ، محمد پروین و اشپیتیم آرفی ندارد.

 

دیروز هم رضا نورمحمدی با وجود توافق با استیلی بر سر برخی مسائل با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید ، هرچند به گفته خودش اختلافات میان او و باشگاه قابل حل بوده و احتمالا نورمحمدی فصل اینده هم با پیراهن پرسپولیس در لیگ حضور خواهد داشت.

 

گفتنی است تاکنون مجتبی شیری، محمد منصوری و ابراهیم شکوری قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده اند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)