وزیر وزرش وجوانان گفت: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل به راحتی می تواند بوسنی را از پیش رو بردارد و بردن نیجریه نیز کاری ندارد.ضمن آنکه پیروزی بر آرژانتین هم دور از ذهن نیست

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 که از اواخر خردادماه شروع می شود با تیم های بوسنی، نیجریه و آرژانتین همگروه است.

به گزارش ایرنا، محمد گودرزی درگفت وگو بابرنامه تلویزیونی 90افزود : بردن تیم ملی فوتبال آرژانتین نیز به هیچ عنوان دور از دسترس نیست.

وی گفت:وزارت ورزش وجوانان قول کمک به فدراسیون فوتبال و تیم ملی در جام جهانی را داده است.

گودرزی در رابطه با اینکه گفته می شود ضد فوتبال است، تصریح کرد: این که من از فوتبال خوشم نمی آید صحیح نیست اما اینکه فوتبال جدا از رشته های دیگر شده مساله ما است.

وی اظهار داشت: برخی رفتار هایی که در فوتبال دیده می شود در ذات فوتبال نیست و اگر ما بعضی حرف ها را می زنیم به فکر زیبایی فوتبال هستیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ضد و بند، تبانی، دوپینگ و بعضی مسایل دیگر در فوتبال دیده می شود که اینها متعلق به فوتبال نیست و باید این رشته ورزشی پاک شود.

وی تاکید کرد: علاقه مند به رشته ورزشی فوتبال هستم و از دیدن بازی های تیم ملی لذت زیادی می برم.

گودرزی در خصوص اینکه طرفدار پرسپولیس است یا استقلال، خاطرنشان کرد: تااین لحظه متوجه نشدم آبی هستم یا قرمز اما هر تیمی که زیبا بازی کند مورد علاقه من است.

وی در پاسخ به این سئوال که چه نمره ای برای ورزش ایران در نظر دارد، گفت: برای دادن نمره به ورزش کار سختی داریم اما در بعضی مسایل نمره قبولی می دهم و در بعضی مسایل دیگر نمره 10 می دهم.

میهمان دیشب برنامه 90 امیر حسین فشنگچی بود و در خصوص انتخاب تیم ملوان،گفت: انتخاب ملوان بهترین انتخاب من بود و از حضور در این تیم کاملا راضی هستم.

وی در خصوص حواشی به وجود آمده در دیدار این تیم بااستقلال، اظهار داشت: نبایداتفاقات رخ داده دردیداربا استقلال را به تمام تماشاگران ملوان منتسب کنیم و تعداد کمی برخی شعار ها را دادند.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عدم موفقیت در این تیم، گفت: در دو فصل پایانی حضورم در پرسپولیس هیچ گاه در پست مورد علاقه خود بازی نمی کردم و همیشه دفاع چپ بودم و این روی کار من تاثیر گذار بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)