مرجع خبری پرسپولیس : این نوشته ها نه گزارش است ، نه تحلیل و نه خبر، تنها دل نوشته های جماعتی است که همه دارایی شان از تمام هیاهوهای فوتبالی فقط یک نام است با 6 حرف ، هوادار.

 

باشگاه پرسپولیس به کنفدارسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داده پیش از مسابقه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا جهت بزرگداشت بازیکن درگذشته ایتالیایی تیم دسته دومی لیورنو یک دقیقه سکوت برگزار کند.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا هم با این مساله موافقت کرده و پیش از بازی دو تیم این مراسم امروز برگزار خواهد شد که بسیار جای تقدیر دارد. اول از همه به دلیل وجه انسانی عمل و بزرگداشت یک ورزشکار درگذشته و از سوی دیگر بازتاب مثبت رسانه ای آن خواهد بود.

 

اما چندی پیش و حین برگزاری دربی هفتاد و چهارم پایتخت بود که “قاسم موردی” هوادار فقید تیم فوتبال “پرسپولیس”، حین تماشای مسابقه “این تیم” و “پس از گل سوم این تیم” به دلیل هیجان بالای وارده دچار سکته مغزی و قلبی شد و جان سپرد.

 

مسئول کانون هواداران جهت حضور در مراسم ختم او به اهواز رفت و پس از آن درخواست کردیم عوائد فروش پیراهن ایمون زاید در مزایده به خانواده این هوادار درگذشته اهدا شود که توجهی نشد، سپس پیشنهاد دادیم پیش از اولین بازی تیم در لیگ برتر یک دقیقه سکوت برگزار شود و دستکم بازیکنان با بازوبندی مشکی وارد زمین شوند که باز هم نتیجه ای در بر نداشت.

 

بزرگداشت بازیکن درگذشته ایتالیایی بس پسندیده است اما این پیام تکراری را دارد که اینجا خبری از ارسال پیام ویدئویی به سبک دل پیرو برای هوادار در کما رفته و دلجویی ژاوی از اشک های کودک هوادارش نیست و همه سهم «هوادار» از این دنیای پر زرق و برق عشق است و بس!

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)