پرسپولیس نیوز: مدافع کاشیما آنتلرز پیش از دیدار با پرسپولیس گفت:برای رسیدن به پیروزی گل اول را بزنیم همه چیز را تغییر می کند.

تیم فوتبال پرسپولیس شنبه در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان کاشیما آنتلرز ژاپن است.

در این راستا شوتو یاماتو، مدافع کاشیما در مصاحبه با سایت AFC گفت: به نظرم خیلی مهم است که در این بازی گل اول را چه تیمی می زند اگر پرسپولیس گل اول را بزند انگیزه می گیرند و به دنبال گل های بعدی می‌روند. به همین خاطر می‌خواهیم که از ابتدای بازی تمرکز بالایی داشته باشیم.

وی افزود: در نتیجه اصلا نمی خواهیم که این اتفاق بیفتد و قدرتمندانه دفاع می کنیم چون امری حیاتی برای ماست. برای رسیدن به پیروزی گل اول را بزنیم همه چیز را تغییر می کند و قهرمانی ما مسجل می شود. ما باید در این بازی خیلی خوب دفاع کنیم و به دنبال فرصتی باشیم تا نتیجه بگیریم. این سبک بازی ما مقابل پرسپولیس خواهد بود.

مدافع ۳۳ ساله ادامه داد: اصلا تجربه بازی مقابل این همه هوادار را نداشتم به همین خاطر باعث خوشحالی است که این فرصت برای ما پیش آمده است. این بازی تجربه نادری برای ما خواهد بود. در این بازی ما به دنبال پیروزی هستیم و به همین خاطر تمام تلاش خود را می کنیم تا به صورت یک تیم بازی کنیم.

یاموتو در پایان گفت: ما از اول فصل می گویم که باید قهرمان آسیا شویم و برای رسیدن به این جام هر کاری می کنیم. ما قهرمانی های متعددی را کسب کردیم ولی هنوز موفق به قهرمانی در آسیا نشدیم و می خواهیم این جام را نیز برنده شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)