سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قول می دهیم در دیدار این هفته برابر پرسپولیس با تمام وجود کار کنیم تا سربلند شویم.

داریوش یزدی درباره شکست استقلال خوزستان در هفته دوم برابر پدیده و اعتراض هواداران اظهارکرد: همانطور که همه می‌دانند تیم ما ۱۵ روز قبل از آغاز لیگ برتر جمع شد و علاوه بر این نیز بازیکنان ما جوان هستند و به زمان و آرامش نیاز دارند ولی متاسفانه برخی دوست ندارند که این آرامش در تیم ما باشد. باشگاه و خود ما در حال تلاش هستیم تا این آرامش بر تیم حاکم شود.

وی ادامه داد: در بازی با پدیده علی رغم این که تیم ما تا دقیقه ۹۰ از حریف پیش بود ولی برخی هدفمند از دقیقه ۸۰ مشکلاتی را برای تیم ایجاد کردند و باعث عدم تمرکز و از بین رفتن آرامش تیم شدند. همین باعث شد که بازی برده را واگذار کردیم. البته مشکلات فنی را هم کتمان نمی‌کنیم و قطعا در این بخش باید کار و نواقص را برطرف کنیم. باشگاه در حال در نظر گرفتن تمهیداتی برای حل این مسائل است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره این که در نشست خبری بعد از بازی با پدیده عنوان کرد که آن هوادارانی که معترض بودند، تحت تاثیر برخی مربیان استان قرار گرفته بودند، گفت: با توجه به این‌که اول فصل هستیم، نمی‌خواهیم خیلی وارد این مسائل شوم زیرا نیاز به آرامش داریم ولی توصیه من به این دوستان این است که به فوتبال خوزستان کمک کنند. اکنون من در حال فعالیتم و آن‌ها باید به من کمک کنند و روزی هم می‌رسد که من باید به آن‌ها کمک کنم. باید همدلی ایجاد شود زیرا این جا مهد فوتبال است و اگر همدل نباشیم مشکلاتی ایجاد می‌شود.

وی درباره دیدار با پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر هم گفت: تیم ما قطعا روز به روز بهتر می‌شود. اگر چه بازی با پرسپولیس از نظر افکار عمومی دیداری مهم است ولی از نظر من مانند سایر بازی‌ها است و تنها سه امتیاز دارد. در این دیدار قول می‌دهیم با تمام وجود کار کنیم تا سربلند شویم. تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه در این دیدار می‌تواند به کمک ما بیاید. ضمن این‌که رسانه و هواداران نیز می‌توانند به موفقیت ما کمک کنند.

یزدی در پایان تاکید کرد: اتحاد و انسجام در ورزش گروهی می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و ما به دنبال همین اتحاد هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)