نماینده بخش خاورمیانه آل اشپورت گفت: امکان تقویت رنگ یوزپلنگ روی پیراهن تیم ایران وجود دارد.

وحید جعفری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بعد از مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی نقدهایی درباره طرح یوزپلنگ مطرح شد که اعلام می‌کنم امکان افزایش 10 تا 20 درصدی رنگ و یا حتی تغییر رنگ طرح یوزپلنگ وجود دارد و با توجه به تایید فیفا، سایر مسائل در اختیار خودمان است.

وی در مورد انتقادها به کیفیت لباس رونمایی شده گفت: این لباس با بهترین الیاف تهیه شده و تلاش کردیم زیباترین و با کیفیت‌ترین البسه را برای تیم ایران در جام جهانی تهیه کنیم.

نماینده بخش خاورمیانه آل اشپورت با رد برخی خبرها درباره درخواست مالی کی‌روش برای حضور در این مراسم خاطرنشان کرد: من چنین حرفی نزدم بلکه گفتم او از ما درخواست قراردادی جداگانه کرده بود. کی‌روش معتقد بود باید قرارداد جداگانه‌ای را با او منعقد کنیم که این مسئله را با مسئولان فیفا در میان گذاشتم و آنها اعلام کردند چنین قانونی وجود ندارد.

جعفری تاکید کرد: ما حاضریم در این زمینه با کی‌روش مذاکره کنیم تا ببینیم چه شرایطی شکل خواهد گرفت. کی‌روش می‌تواند به غیر از لباس آل‌اشپورت کت و شلوار رسمی بپوشد اما اگر لباس ورزشی با هر برند دیگری را بر تن کند برای او جرایمی در نظر خواهیم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)