مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات متوقف شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تیمهای فوتبال پرسپولیس و الوحده امارات از ساعت 17:30 دقیقه امروز با قضاوت نیشیمورا به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان پایتخت با تساوی یک یک مقابل حریف متوقف شدند.

 

اماراتی ها از همان دقایق ابتدایی مسابقه با وقت کشی خارج از عرف خود بازی را از روال عادی خارج کردند و در پایان یک امتیاز ارزشمند را از تهران کسب کردند.

 

اشتباهات دفاعی پرسپولیس در نیمه دوم موقعیت هایی را در اختیار الوحده قرار داد که محمد امین در دقیقه 54 با غفلت مدافعین پرسپولیس دروازه رحمان احمدی را گشود.

 

 

پس از آن حسین بادامکی در دقیقه 64 روی حرکت زیبای تیمی و همکاری هادی نوروزی و محمد نوری دروازه الوحده را گشود و کار را به تساوی رساند.

 

پس از آن مصدومیت های پیاپی بازیکنان الوحده موجب بر هم خوردن تمرکز بازیکنان پرسپولیس شد و در نهایت رضا نورمحمدی در واپسین ثانیه های مسابقه یک موقعیت طلایی را از دست داد تا پرسپولیس با این تساوی قعرنشین جدول این گروه باشد.

 

ازيكنان پرسپوليس:
رحمان احمدي، سپهر حيدري، حسين بادامكي، محمد نوري، ابراهيم شكوري، مازيار زارع، عليرضا نورمحمدي، حميد علي عسگر، سامان آقازماني( 66- اميرحسين فشنگچي)، هادي نوروزي و غلامرضا رضايي
سرمربي: علي دايي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)