مرجع خبری پرسپولیس : مدير عامل باشگاه پرسپولیس گفت : کرانچار برکنار شده و ابقا آن صحت ندارد.
به گزارش مرجع خبری و به نقل از واحد مرکزی خبر، عباس انصاري فرد در گفتگوي کوتاه تلفني با خبرنگار ما با اعلام اين خبر اظهار داشت : جلسه کميته فني برا ي انتخاب سرمربي جديد هنوز برگزار نشده و به نتيجه اي در اين باره نرسيده ايم.
وي افزود : اينکه کرانچار دوباره هدايت تيم را برعهده بگيرد و يا سرمربي جديدي به پرسپولیس بياوريم پس از جلسه کميته فني مشخص مي شود.
کرانچار سرمربي پرسپولیس ، ديشب پس از شکست 2-1اين تيم برابر پيکان قزوين کنار گذاشته شد . ( ساعت مصاحبه 19:09)

مرجع خبری پرسپولیس : مدير روابط عمومي باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کميته فني باشگاه در نشست امروز خود به اين نتيجه رسيد تا کرانچار در مسابقه تيم پرسپولیس در هفته نهم ليگ برتر که جمعه 10 مهر برابر تيم استقلال تهران برگزار خواهد شد روي نيمکت بنشيند.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از واحد مرکزی خبر، مرتضي ضرابي در گفتگوي تلفني با خبرنگار ما در باره کنار گذاشتن کرانچار از سرمربيگري پرسپولیس افزود : در جلسه امروز که به منظور ادامه کار کرانچار در پرسپولیس تشکيل شد ، پس از بحث‌ها تبادل نطر و بررسي‌هاي صورت گرفته ميان اعضاي کميته فني ، اين کميته تصميم گرفت يک فرصت ديگر را به کرانچار براي ديدار حساس پرسپولیس برابر استقلال تهران بدهد تا وي جمعه اين هفته روي نيمکت تيم بنشيند. وي گفت : در اين نشت عباس انصاري فرد مدير عامل باشگاه گفت : بر کناري کرانچار از سر مربيگري پرسپولیس خواست من بود که ديشب اعلام کردم ، اما اينک که کميته فني باشگاه موافقت مي کند تا کرانچار براي ديدار روز جمعه هم در کنار تيم باشد منم اعتراضي ندارم .
ضرابي اضافه کرد : انصاري فرد و ديگر اعضاي باشگاه با موافقت ابقاء کرانچار در سر مربيگري پرسپولیس که در اين جلسه حضور داشت به وي اعلام کردند در صورت برتري پرسپوليس در بازي روز جمعه مقابل استقلال تهران در باره ادامه همکاري باشگاه با وي تصميم نهايي را اتخاذ خواهند کرد .
همچنين در اين نشست کرانچار با پذيرش تذاکرات فني اعضاي هيات مديره و کميته فني باشگاه قول پيروزي پرسپوليس در ديدار روز جمعه مقابل تيم استقلال تهران را به حاضران درجلسه اعلام و ابراز اميدواري کرد تا همکاري خود با پرسپولیس استمرار داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)