مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: بمب‌ها ترکیده که استقلال با یک بازی کمتر صدرنشین لیگ برتر است.

فارس، علی فتح‌الله‌زاده که در تمرین امروز استقلال برای خارج کردن پیراهن مشکی از تن امیر قلعه‌نویی حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران گفت: خدا مادر قلعه‌نویی را رحمت کند. ما وظیفه داشتیم بعداز چهلم لباس سیاه را از تن او بیرون بیاوریم و جامه شادتری به او بپوشانیم. امیدواریم در جامه جدید امیر خان موفق شود و استقلال در پایان لیگ هوادارانش را شاد نگه دارد.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: تمام چک‌ها پرداخت شده مگر آنکه موعد مقرر آن نرسیده باشد. بخشی از پیش پرداخت‌ها به بازیکنان داده شد و خودمان را برای پرداخت‌های بعدی آماده می‌کنیم. مشکلات مالی فقط برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست و همه باشگاه‌ها چنین مشکلاتی دارند اما چون این دو باشگاه بیشتر سر زبان‌ها هستند، مشکلات‌شان بیشتر مطرح می‌شود. هر چند مشکلات ما تمام شده است.

فتح‌الله‌زاده در مورد وضعیت جانواریو گفت: او به ایران برگشته و به دفتر من آمد و مبلغی را که باید به او می‌دادیم، به او پرداخت کردیم. وی امروز استراحت می‌کند و فردا تمریناتش را آغاز خواهد کرد.

وی در مورد وضعیت توزی اظهار داشت: همان زمان که این بازیکن گفت می‌خواهد قراردادش را فسخ کند، اعلام آمادگی کردیم و اکنون هم منتظریم بیاید و قراردادش را فسخ کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد مشکل مالی عماد رضا برای پیوستن به استقلال گفت: هر بازیکنی که مشکل مالیاتی دارد باید آن را حل کند. ما پیگیر این هستیم تا ببینیم مشکل مالیاتی او چقدر است. اگر بتواند، خودش پرداخت می‌کند و به غیر از مشکل مالیاتی مسئله دیگری برای حضور عمادرضا در استقلال وجود ندارد. بحث رضایتنامه مطرح نیست بلکه فردا یا پس فردا مشخص می‌شود که عماد رضا چقدر باید مالیات بدهد. ما حرف‌هایمان را با این بازیکن زده‌ایم.

مدیر عامل استقلال در مورد اینکه پرسپولیس دو بازیکن نامدار جدید خارجی جذب کرده و آیا او نمی‌خواهد بمبی در نقل و انتقال نیم فصل بترکاند، گفت: بمبی نمانده که بترکانیم. همه بمب‌ها ترکیده که اکنون در صدر جدول هستیم. پیش از این هم گفتم بمب اصلی ما امیر قلعه‌نویی است که در فصل نقل و انتقالات خوب یارگیری کرد و اکنون استقلال با یک بازی کمتر صدرنشین است. امیدوارم این روند را تا پایان ادامه دهیم. آنها چون کمبود بازیکن داشتند، باید بازیکن بگیرند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه نظرش در مورد آپیا و کارنی دو بازیکن جدید خارجی پرسپولیس چیست، عنوان کرد: نمی‌توانم نظر بدهم زیرا یکی از آنها یک سال بازی نکرده و دیگری هم سال گذشته در 11 بازی فقط یک گل زده است. اسم‌های بزرگی هستند و آنها حتما تحقیق کرده‌اند که این بازیکنان را گرفته‌اند.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت ساموئل و جذب بازیکنان در نیم فصل گفت: از جابجایی ترس داشتیم که اکنون امیر خان روی ساموئل نظر دارد و منتظریم در نیم فصل سرمربی نظرش را بگوید و به خواسته‌اش عمل کنیم. بازیکنان استقلال به هیچ توری جز قلاب استقلال گیر نمی‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)