پرسپولیس نیوز : در حالی که نیم فصل اول رقابت های لیگ شانزدهم رو به اتمام است پس از چندین و چند بار اعلام موعد، باشگاه پرسپولیس هنوز مراسم رونمایی از لباس فصل جدید خود را برگزار نکرده است.

این طور که به نظر می آید گویا اساساً خبری از لباس جدید نیست و مراسم رونمایی هم بالطبع به همین خاطر برگزار نشده است!

این برای اولین بار در تاریخ است، لباسی به تن پرسپولیس است که هیچ طرحی ندارد، یعنی اگر المان های تبلیغاتی از روی این پیراهن برداشته شود به جز یک یقه 7 مشکی رنگ هیچ مشخصه و طرح دیگری ندارد که مشخص باشد این لباس امسال پرسپولیس است و هر کسی هر پیراهن قرمز تیره رنگی به تن کند می تواند ادعا کند این لباس پرسپولیس است! درست مانند لباس ابتدای فصل تراکتورسازی هیچ تفاوتی با لباس پرسپولیس نداشت.
از طراحی و جاگذاری نازیبای تبلیغات روی لباس هم هرچه بیشتر بگوییم کمتر فایده دارد. 10 نماد تبلیغاتی روی یک طرف پیراهن، رکوردی است که فقط لباس پرسپولیس می تواند آن را ثبت کند و بازیکنان تیم را به بنری تبلیغاتی تبدیل کرده است.

این حجم از استفاده تبلیغاتی در آماتورترین  تیم های محلی در نقطه نقطه فوتبال جهان هم کم سابقه است و به جز سریال های طنز بعید است جای دیگری چنین طرح و فشاری از سوی اسپانسر تحمیل شود اما تیمی که بخش اعظم بودجه خود را به لطف پیامک های هواداران تهیه می‌کند زیر بار چنین شرایطی رفته است.
همین دیروز پس از تیم ملی، باشگاه تراکتورسازی هم به دلیل عمل نکردن جیووا به تعهداتش و تحویل ندادن لباس های جدید مدنظر آنان قراردادش را با تولیدکننده لباسش فسخ کرد و به سراغ برند جدیدی رفت. پرسپولیس به جیووا وفادار مانده و با وجود اعتراض بازیکنان به کیفیت لباس ها و عدم تحویل لباس های پاییزی و زمستانی به بازیکنان در فصل سرد سال تا این لحظه اتفاق جدیدی نیفتاده است.

پرسپولیس از سال گذشته از ماکرون به آل اشپورت و از آل اشپورت به جیووا و از جیووا احتمالا به یک برند دیگر کوچ کرده و در همه این تحولات خبری از رویکرد به سمت برندهای معتبر نبوده و احتمالا جز پسرفت خبر بهتری نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)