پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در چارچوب دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا با توجه به برتری ۲ بر صفر کاشیما آنتلرز این تیم ژاپنی با همین نتیجه عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۸ آسیا را کسب کند.

بدین ترتیب پنجره قهرمانی آسیا به روی پرسپولیس بسته ماند تا مشخص شود خیریتی در محرومیت این تیم از نقل و انتقالات وجود نداشت چرا که سرخپوشان با دستی بسته و بازیکنانی اندک در این مسابقه به میدان رفتند و در واقع زورشان به حریف ژاپنی نرسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری (احسان علوان زاده از دقیقه ۶۹)، شایان مصلح، کمال کامیا‌بی‌نیا، احمد نوراللهی، آدام همتی (محسن ربیع‌خواه از دقیقه ۶۴)، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا.

ترکیب کاشیما آنتلرز: کو وون سانتائه، شوجی جن، لئو سیلوا، دویی شوما (کوکی آنزایی از دقیقه ۶۸)، یوما سوزوکی (ناگاکی از دقیقه ۷۷)، شوتو یاماموتو، سرجینیو، کنتو میسائو، نیشی دایگو، هیروکی آبه و سئونگ هیون.

ابوبکر ال کهف عمانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت که به لئو سیلوا و ناگاکی از کاشیما کارت زرد نشان داد.

نیمه اول:

دقیقه ۲: فرار زیبای علی علیپور و شوت این بازیکن از روی دروزاه تیم کاشیما به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: پاسکاری بازیکنان پرسپولیس داخل محوطه جریمه تیم کاشیما توپ را به احمد نورالهی رساند که ضربه این بازیکن را مدافعان کاشیما برگشت دادند.

دقیقه ۱۳: نفوذ گادوین منشا از جناح چپ تیم کاشیما و پاس در عرض این بازیکن را بازیکنان حریف دور کردند.

دقیقه ۱۴: ضد حمله خطرناک بازیکنان کاشیما و ارسال بازیکنان این تیم در محوطه جریمه پرسپولیس به دویی شوما رسید که شوت این بازیکن به صورت بسیار خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: کرنر ارسالی احمد نوراللهی در یک رفت و برگشت به شجاع خلیل‌زاده رسید که ضربه والی این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: ارسال زیبای بشار رسن را علی علیپور با ضربه سر از روی خط شش قدم راهی دروازه کاشیما کرد اما دروزاه‌بان حریف روی خط دروازه توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۳: ارسال مجدد بشار رسن را گادوین منشا درون محوطه شش قدم کاشیما کنترل کرد اما مدافعان حریف اجازه چرخش و ضربه زدن را به مهاجم پرسپولیس ندادند.

دقیقه ۳۹: بشار رسن با یک حرکت انفرادی و دیدنی در عمق دفاع کاشیما چند بازیکن حریف را از پیش رو برداشت اما ضربه کم جان این بازیکن را کو وون سانتائه در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۲: شوت سرکش احمد نورالهی از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان کاشیما دور کرد.

دقیقه ۴۳: کارت زرد اول بازی به لئو سیلوا از تیم کاشیما به دلیل تمارض داده شد.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۹: همکاری خوب بازیکنان کاشیما و پاس در عمق بازیکنان این تیم پشت دفاع پرسپولیس به سوزوکی رسید که علیرضا بیرانوند به خوبی تو را از مقابل این بازیکن جمع کرد.

دقیقه ۵۶: شوت بشار رسن از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به بازیکنان کاشیما در اختیار دروازه این تیم قرار گرفت.

دقیقه ۶۳: ارسال آدام همتی را گادوین منشا داخل محوطه جریمه حریف کنترل کرد و با یک پاس رو به عقب علی علیپور را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد که ضربه این بازیکن با فاصله بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴: محسن ربیع‌خواه به جای آدام همتی وارد زمین شد.

دقیقه۶۸: دویی شوما از زمین مسابقه خارج و کوگی آنزایی وارد زمین شد.

دقیقه ۶۹: احسان علوان‌زاده به جای محمد انصاری که از ناحیه پا دچار مصدومیت شد، وارد زمین شد.

دقیقه ۷۹: سانتر بشار رسن و ضربه سر علی علیپور مانند سایر فرصت‌های پرسپولیس بی‌فایده بود و به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵: در این دقایق حملات و سانترهای پیاپی بازیکنان پرسپولیس را مدافعان تیم کاشیما برگشت می‌دهند تا همچنان نماینده ایران در حسرت گل باقی بماند.

دقیقه ۸۶: ضربه کاشته بشار رسن پس از برخورد با مدافعان کاشیما با تأثیر دروازه‌بان این تیم به کرنر رفت.

دقیقه ۸۹: کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس در یک رفت و برگشت به احمد نورالهی رسید که ضربه این بازیکن با اختلاف از روی دروازه به بیرون رفت

دقیقه ۹۰ : ناگاکی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)