۳ بازیکن تیم های سپاهان، ذوب‌آهن و سایپا در لیست فصل آینده استقلال قرار دارند.

مسئولان باشگاه استقلال این روزها در حال مذاکره با بازیکنان فصل گذشته خود هستند تا قرارداد آنها را تمدید کنند. مدیران این باشگاه در ابتدا با ووریا غفوری، علی کریمی و پاتوسی مذاکره کرده تا قرارداد آنها را تمدید کنند اما در این بین با بازیکنان تیم های دیگر هم وارد مذاکره شدند تا آنها را جذب کنند.

البته سیاست باشگاه استقلال این است که تا زمان انتخاب سرمربی جدید نام بازیکنان مد نظرش را رسانه‌ای نکند زیرا در آن صورت این شائبه به وجود می‌اید که چه کسی نام این بازیکنان را به باشگاه داده است. در این بین گفته می‌شود فرهاد مجیدی هم لیستی به باشگاه نداده است اما استقلالی‌ها طی روزهای اخیر با برخی بازیکنان مذاکره کرده و خواستار حضور آنها در این تیم شده اند.

سیاوش یزدانی مدافع سپاهان اولین بازیکنی است که مد نظر استقلالی‌ها است اما دیدار حساس سپاهان مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی این موضوع را پنهان نگه داشته است.

رضا اسدی هافبک سایپا که سال گذشته از تیم‌های اروپایی پیشنهاد داشت مد نظر استقلال است، اسدی بازیکنی است که از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارد ولی مذاکرات مثبتی با استقلالی‌ها داشته است.

محمدرضا حسینی هافبک ذوب‌آهن بازیکن مد نظر باشگاه استقلال برای لیگ نوزدهم است و او نیز با استقلالی‌ها وارد مذاکره شده است. البته حسینی هنوز پاسخ قطعی را به استقلالی‌ها نداده است.

این ۳ بازیکن فعلا سرشناس‌ترین بازیکنان لیست استقلال هستند اگر چه این باشگاه لیست دومی هم در اختیار دارد که مذاکرات جدی با آنها صورت نگرفته است. نفراتی مثل پیمان رنجبری که فقط یک جلسه با استقلالی‌ها مذاکره کرده و حسین ساکی از نفت آبادان که در پست دفاع راست بازی می‌کند.

با این شرایط استقلالی‌ها منتظر هستند تا ابتدا تکلیف بازیکنان مد نظرشان مشخص شود و سپس با بازیکنان دیگر لیگ برتر مذاکره کنند. از سوی دیگر مسئولان باشگاه استقلال تصمیم دارند تغییرات زیادی در فصل جدید نداشته باشند اما عقد قرارداد با نفراتی مثل منشا و ایسما در خط حمله و جدایی این بازیکنان شاید باعث شود آبی پوشان باز هم در فکر جذب بازیکنان خارجی باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)