پرسپولیس نیوز : با جدایی سه عضو هیات مدیره پرسپولیس، سه چهره جدید وارد هیات مدیره می شوند.
هیات مدیره پرسپولیس پرسپولیس دستخوش تغییر و تحول خواهد شد. با جدایی سه عضو هیات مدیره پرسپولیس، سه چهره جدید وارد هیات مدیره می شوند.
گلزاده، زادمهر و گرشاسبی قرار است جای خود را به بهروز منتقمی، علی پروین و دکتر ذوالفقارنسب بدهند.

اگر چه زمزمه هایی مبنی بر حضور محمد دادکان هم به عنوان عضو جدید هیات مدیره در برخی محافل شنیده می شود اما بعید به نظر می رسد این اتفاق ممکن شود و بعید است دادکان را در پرسپولیس ببینیم.
طاهری و جعفر کاشانی به همراه سه عضو جدید ترکیب پنج نفره هیات مدیره باشگاه را تشکیل خواهند داد و سپس هیات مدیره جدید مدیرعامل را انتخاب می کند تا دارنده حق امضا معرفی شود.
وزارت ورزش از دو باشگاه سرخابی خواسته برنامه و فهرست بودجه خود را برای فصل بعد ارائه داده و مطابق قانون تجارت بعد از تصویب توسط مجمع عمومی دو باشگاه وارد فاز عملیاتی می شود.
پیش از این وزارت ورزش به تنهایی نقش مجمع عمومی هر دو باشگاه را بر عهده داشت که این امر و داشتن مجمع مشترک برای دو باشگاه در یک سطح رقابت مخالف مقررات فیفا محسوب می شد.

سال گذشته نمایندگان وزارت ورزش و کار و ارشاد و برنامه و بودجه به تفکیک در مجمع دو باشگاه منصوب شدند تا این معضل رفع گردد. اکنون شعبانی بهار، صالحی امیری و نوبخت در مجمع پرسپولیس و  طیب نیا، ربیعی و احمدی در مجمع استقلال حضور دارند.هیات مدیره استقلال هم با تغییراتی همراه خواهد بود.

با توجه به رابطه خوب علی پروین و طاهری و همین طور تجربه بالای ذورالفقار نسب و منتقمی در پرسپولیس به نظر می رسد اعضای جدید بیشتر از زادمهر، گلزاده و گرشاسبی در پرسپولیس فعال باشند و احتمالا باز هم طاهری به عنوان مدیر عامل برگزیده خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)