پرسپولیس نیوز :هواداران پرسپولیس تصمیم دارند این تیم را در دیدار حساس مقابل الاهلی عربستان در ابوظبی امارات همراهی کنند.

حدود ۴۰۰ هوادار پرسپولیس قرار است ازتهران به ابوظبی رفته تا بازی برگشت تیمشان مقابل الاهلی عربستان را از نزدیک تماشا کنند. کاروان هواداران پرسپولیس قرار است یک روز پیش از بازی این تیم به ابوظبی رفته و پس از تماشای این دیدار به تهران بازگردند.

همچنین گفته می شود حدود ۱۵۰۰ نفر از ایرانی های ساکن در کشور امارات، در کمپین هایی که در فضای مجازی ایجاد کرده اند قصد تماشای بازی سرخپوشان پایتخت را دارند. از این رو باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته تا ظرفیت تماشای بازی برای هواداران پرسپولیس را بیشتر کنند تا آنها بتوانند از حضور حداکثری هواداران خود برای پیروزی مقابل الاهلی عربستان بهره ببرند.

تیم فوتبال پرسپولیس قرار است ۲۱ شهریور ماه دیدار برگشت خود مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در ابوظبی امارات انجام دهد. سرخپوشان پایتخت د دیدار رفت خود در مسقط عمان که میزبان محسوب می شدند به تساوی دو بر دو رسیدند تا چاره ای جز پیروزی برابر حریف عربستانی خود در بازی برگشت برای صعود به مرحله بعدی نداشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)