سه شنبه 27 اسفند:(23:00)

به دلیل تغییر سرور اخبار دو روز گذشته مجددا ارائه می شوند.

مرجع خبري پرسپوليس: تيم فوتبال الشباب عربستان مقابل پرسپوليس ايران متوقف شد

در ادامه دومين روز مرحله گروهي رقابت هاي فوتبال ليگ قهرمانان آسيا تيم هاي الشباب عربستان و پرسپوليس ايران در ورزشگاه ملك فهد رياض به مصاف يكديگر رفتند كه در پايان اين بازي با تساوي بدون گل پايان يافت. در نیمه اول تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد بهتری نسبت به حریف عربستانی خود داشت و چندین موقعیت گل توسط باقری، کریمی و نیکبخت بدست آورد که اگر کمی شانس با آنان یار بود نماینده ایران نیمه اول را با پیروزی به رختکن می رفت.

به گزارش خبرنگار مرجع خبری در نيمه نخست بازي با وجود حملات ابتدايي الشباب اين تيم پرسپوليس بود كه توانست به مرور ابتكار عمل در ميدان را به دست بگيرد و كريم باقري،هادي نوروزي و علي كريمي چند فرصت مناسب گلزني را به دست آوردند كه در به ثمر رساندن ضربه آخر دقت كافي را نداشتند. با آغاز نيمه دوم اين تيم الشباب بود كه تلاش كرد با سرعت بخشيدن به بازي،پاس هاي عمقي و شوتزني دروازه پرسپوليس را تهديد كنند. با بي نتيجه ماندن حملات الشباب بار ديگر پرسپوليس ميانه ميدان را در اختيار گرفت و علي كريمي بارها با نفوذهاي خود دروازه ي الشباب را تهديد كرد اما، اين مدافعان الشباب بودند كه در آخرين لحظات دروازه ميزبان عربستاني را نجات دادند. در لحظات پاياني حجم حملات پرسپوليس با آمدن علي عسگر، ابراهيم توره و محمد منصوري افزايش يافت اما،با بي نتيجه ماندن اين حملات و در شرايطي كه قدرت پرسپوليس بر ميزبان خود برتري داشت اين ديدار با تساوي بدون گل پايان يافت.

نیمه ی دوم این دیدار با فشار همه جانبه ی تیم الشباب آغاز شد و این تیم با اتکا به شرایط میزبانی حملاتی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دید که برخی از آنان توسط مدافعان ایرانی دفع شد و معدود شوتهایی هم که از این خط دفاعی عبور کرد توسط علیرضا حقیقی دفع شد تا نماینده کشورمان یک امتیاز ارزشمند از این دیدار حساس بدست آورد.
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از آغاز این مسابقه رویارویی دو تیم صدرنشین گروه دوم را فینال مسابقات این گروه خوانده بود و پیش بینی کرده بود الشباب با اتکا به مهاجم آقای گلش پیروزی را از آن خود کند.
دو تیم پرسپولیس و الشباب با یک امتیازی که از این بازی بدست آوردند 4 امتیازی شدند و همچنان در رده ی اول مشترک باقی ماندند. تیم الغرافه قطر نیز با 3 امتیاز این دو تیم را تعقیب می کند و تیم الشارجه بدون امتیاز از هم اکنون خود را حذف شده از رقابتها می داند.
 

،در ديگر ديدار اين گروه الغرافه قطر موفق شد ميزبان خود الشارجه امارات را بانتيجه 2 بر صفر شكست دهد. بدين ترتيب در اين گروه الشباب عربستان و پرسپوليس ايران با 4 امتياز اول ودوم هستند والغرافه با 3 و الشارجه بدون امتياز سوم و چهارم هستند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)