پرسپولیس نیوز : از سوی علیرضا منصوریان، اسامی بازیکنان ملی‌پوش کشورمان برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال زیر 22 سال ایران اعلام شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال زیر 22 سال کشورمان از سوی علیرضا منصوریان در حالی اعلام شد که نام 3 بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در آن به چشم می‌خورد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر اعلام شد: پیام صادقیان، میلاد غریبی و امید عالیشاه از پرسپولیس، علیرضا بیراوند از نفت تهران، سید حسین حسینی از استقلال تهران، میلاد احمدیان از پیکان تهران، علی حیدری از پدیده مشهد، شهریار شیروند از تراکتورسازی، محمد انصاری از فجر سپاسی، امین حاج محمدی از نفت تهران، هادی محمدی از داماش گیلان، عمار نیک کار از پارسه تهران، محسن مسلمان از ذوب آهن اصفهان، وحید اسماعیل بیگی از مس کرمان، فردین عابدینی از استقلال تهران، شهاب کرمی از فولاد اهواز، مرتضی پور علی گنجی از نفت تهران، اکبر ایمانی از ذوب آهن اصفهان، مسعود ریگی از فجر سپاسی، فرشاد احمدزاده از تراکتورسازی، مرتضی تبریزی از ذوب آهن، سامان نریمان جهان از گسترش تبریز، کاوه رضایی از سایپا، مسعود حسن‌زاده از داماش گیلان، مهران قاسمی از استقلال تهران و جهان عالیان از سپاهان اصفهان.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی زیر 22 سال باید روز یکشنبه چهاردهم مهرماه  راس ساعت 13 در هتل المپیک خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند تا برای دو دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی عمان آماده باشند. دو دیدار تدارکاتی تیم ملی زیر 22 سال ایران و عمان در تاریخ 18 و 21 مهرماه برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)