با درخشش محمد پروین و وسلی آلمیرا، اولین 3 امتیاز پرسپولیس دشت شد

مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیمهای پاس همدان و پرسپولیس تهران با برتری تیم فوتبال پرسپولیس پایان یافت

به گزارش مرجع خبری ، هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز از ساعت 17 با یک بازی در ورزشگاه مفتح همدان آغاز شد که طی آن تیمهای پرسپولیس و پاس به مصاف هم رفتند و در پایان تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه دو بر بک اولین برد خود را در لیگ برتر نهم به دست آورد.

این تیم پاس بود که ابتدا در نیمه دوم روی اشتباه مدافعان مرکزی پرسپولیس و هوشیاری هادی اصغری مهاجم این تیم به گل اول دست یافت اما در ادامه مسابقه گلهای محمد پروین و هادی نوروزی پیروزی را از شاگردان منصوریان گرفت و برای سرخپوشان رقم زد.

محمد پروین پس از ورود به میدان چندین بار با حرکات متعدد و شوت های ناگهانی خط آتش پرسپولیس را روشن کرد و سرانجام در دقیقه 75 روی یک ضربه ایستگاهیی استثنایی موفق شد توپ را به منتهاالیه دروازه پاس بچسباند.

پس از حرکات زیبای پروین شاهد هنرنمایی وسلی مهاجم تکنیکی برزیلی پرسپولیس بودیم که سرانجام روی یکی از این حرکات وسلی از جناح راست با دریبل هایش دفاع پاس را در هم پیچید و با یک پاس بی نقصی در دهانه دروازه هادی نوروزی را صاحب توپ کرد تا در دقیقه 89 گل برتری پرسپولیس به بار بنشیند.

 

 

پس از این گل و در لحظات تلف شده پاسی ها رو به حملات احساسی آوردند که در این عین نیز وسلی روی یک ضد حمله تکنیک خود را به رخ کشید و با جا گذاشتن چند مدافع پاس با سوشا مکانی تک به تک شد اما ضربه زاویه دار به زاویه مخالف را این بار دروازه بان پاس دفع کرد تا پرسپولیس سه گله نشود.

در نیمه اول این مسابقه شاهد مسابقه زیبایی از سوی هر دو تیم بودیم و دو تیم می توانستند از موقعیت های بدست آمده خود برای گلزنی استفاده کنند که موفق نشدند.

از مهم ترین حوادث این نیمه ضربه آزاد شیث رضایی به سوی دروازه پاس بود که با عکس العمل عالی مکانی دفع شد و همچنین ضدحمله تیم پاس به وسیله یدا… اکبری و تک به تک شدن وی با معمارزاده که شوت وی نیز با نوک انگشتان میثاق راهی کرنر شد.

مسئولان تیم پاس قبل از این مسابقه طی درخواستی از سازمان لیگ خواستار این شدند که بازی به جای ساعت 17 در ساعت 19 برگزار شود اما مورد موافقت سازمان لیگ قرار نگرفت و ر نهایت شاهد بودیم تنها 10 هزار تماشاگر برای مشاهد این بازی از نزدیک در ورزشگاه حضور دارند.

 قضاوت این مسابقه بر عهده مسعود مرادی بود که به محتبی شیری و جلال اکبری از پرسپولیس و مرتضی عزیزمحمدی از پاس کارت زرد نشان داد.
 
ترکیب تیم پرسپولیس: میثاق معمارزاده، سپهر حیدری، محتبی شیری،جلال اکبری، شیث رضایی(حمید علی عسگر45)، تیاگو فراگو(محمد پروین64)، میثم بائو، کریم باقری، حسین بادامکی، مجتبی زارعی(وسلی آلمریا) و هادی نوروزی. سرمربی: زلاتکو کرانچار
 
ترکیب تیم پاس: سوشا مکانی، امید خورج، روزبه شاه علی دوست ، پویا صیف پناهی،(هادی رمضانی85)،  مهرداد کریمیان، یدالله اکبری، امید حیدری،  عبیث کرده جهان، مجید غلام نژاد، هادی اصغری(وریا غفوری60)، مرتضی عزیزمحمدی. سرمربی: علیرضا منصوریان
انتهای گزارش-اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)