مرجع خبری پرسپولیس : گزارش آنلاین مسابقه دوستانه تیمهای الاهی دبی و پرسپولیس تهران:

 

کرانیکار همچون بازی اول مقابل الکرامه سوریه بیشتر بازیکنان ذخیره تیم را به میدان فرستاده است. ترکیب تیم پرسپولیس به این شرح است: علیرضا حقیقی، ابراهیم شکوری،  مجتبی شیری، سپهر حیدری، سامان آقا زمانی، ضیا نیک نفس، مهدی شیری، میثم بائو، حسین بادامکی، اشپیتیم آرفی و محمد پروین 

مهرزاد معدنچی نیز در ترکیب تیم الاهلی به میدان نرفته است.

 نیمه دوم:

دقیقه45: با شروع نیمه دوم شیث رضایی، باقریها، حلافی، اکبری، الهایی، فرضیات، صغیری وارد میدان شدند

دقیقه 47: این بار فیصل خلیل از کمند نبی باقریها فرار کرد و با حقیقی تک به تک شد اما باز هم در بهترین شرایط توپ را به آسمان زد!

دقیقه55: با آفسایدگیری اشتباه مدافعان الاهلی و فرار زیبای سیعدحلافی مهاجم پرسپولیس وی با دروازه بان تک به تک و توپ را از کنار پای وی وارد دروازه کرد.

دقیقه 60: مربی الاهلی پس از دریافت گل دوم دروازه بان خود را تعویض کرد

دقیقه70: مهرزاد معدنچی و برخی دیگر از بازیکنان بزرگ الاهلی وارد زمین شدند

دقیقه71: ضربه آزاد بسیار خطرناک الاهلی را حقیقی از گوشه دروازه بیرون کشید و دچار مصدومیت شد.

دقیقه76: سانتر به دهانه دروازه و درگیری هوایی بین حقیقی و معدنچی که معدنچی موفق تر بود و توپ را در دهانه دروازه به هم تیمی اش پاس داد اما ضربه وی را نبی باقریها از روی خط برگرداند و کمک داور نیز  آفساید اعلام کرد

 

78: سامان آقازمانی به دلیل تکل خطرناک کارت زرد گرفت

دقیقه80: ضربه آرام حلافی را دروازه بان جمع کرد

دقیقه 85: روی یک ضربه آزاد از درون محوطه جریمه شوت محکمی به سمت دروازه پرسپولیس روانه شد که پس از ریباند حقیقی،  محمد قاسم مدافع جلوکشیده الاهلی آن را وارد دروازه کرد که توسط کمک داور آفساید و این گل مردود اعلام شد.

دقیقه89: تکل صلاح عباس درون محوطه جریمه روی پای صغیری باعث شد داور در آخرین دقیقه نقطه پنالتی را نشان دهد

دقیقه90: گللل ! مهدی شیری ضربه پنالتی اش توسط دورازه بان الاهلی دفع شد اما خود او در موقعیت ریباند در کمال خونسردی توپ را از بین پاهای گلر وارد دروازه کرد به طوری که باعث خنده خود شیری  و دروازه بان شد!

***

نیمه اول:

دقیقه 1: بازی با 7 دقیقه تاخیر و از ساعت 22:07 دقیقه به وقت امارات و 22:37دقیقه به وقت ایران آغاز شد.

دقیقه 16: روی کرنر محمد پروین و خروج اشتباه دراوزه بان الاهلی توپ اتفاقی به بدن مدافع الاهلی برخورد کرده و به صورت اتفاقی با دخالت بائو وارد دروازه شد!

دقیقه21: از پشت محوطه تیم پرسپولیس مهاجم تیم الاهلی صاحب موقعیت شوت زنی شد که ضربه مواج وی را حقیقی با یک شیرجه کشیده جمع کرد. 

 دقیقه28: بی دقتی مدافعان پرسپولیس در یارگیری یاعث شد تا فیصل مهاجم الاهلی در محوطه جریمه تنها بماند و سانتر ارسالی برای او در چندقدمی دروازه روی سر وی نشست که این مهاجم با بی دقتی تمام در مقابل دروازه توپ را به کنار دروازه زد.

دقیقه32: در این لحظه شاهد جنگندگی و انگیره بالای آرفی بودیم که به سوی دروازه بان الاهلی حمله ور شده و با پرش خود شوت وی از مقابل دروازه را ریباند کرد که با کمی خوش شانسی می توانست به گلی زیبا تبدیل شود.

دقیقه41: بار دیگر فیصل خلیل مهاجم الاهی از کمند قلب خط دفاعی پرسپولیس جدا شده و برای خود موقعیت سازی کرد که ضربه وی از دروه محوطه جریمه با سماجت سپهر حیدری با فاصله میلیمتری راهی کرنر شد.

انتهای گزارش اختصاصی/استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)