مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مسابقه از اردوی تدارکاتی شهریور ماه خود در امارات به یک پیروزی پر گل دست یافت.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری، سومین و آخرین دیدار دوستانه تیم پرسپولیس ایران مقابل الاهلی امارات از ساعت 22:30 چهارشنبه شب در ورزشگاه الشباب امارات آغاز شد که در پایان با برتری سه بر صفر نماینده کشورمان پایان یافت.

 گلهای تیم پرسپولیس را در این دیدار مدافع حریف به اشتباه و با کمک بائو،  سعیدحلافی و مهدی شیری به ثمر رساندند. کرانچار در این مسابقه نیز همچون مسابقه اول مقابل الکرامه سوریه به اکثر بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس استراحت داده بود و تقریبا با ترکیب دوم و ذخیره ها به میدان آمده بود که جوانان پرسپولیس موفق شدند در ورزشگاه خانگی الاهی به پیروزی پرگل دست یابند.

 

گفتنی است در نیمه اول مسابقه نیز ایوان آندونی رومانیایی سرمربی تیم الاهی به برخی بازیکنان بزرگ و اصلی خود همچون مهرزاد معدنچی استراحت داده بود اما ورود آنان در نیمه دوم و همچنین چندین تعویض در ترکیب پرسپولیس نیز برای این تیم اماراتی چاره ساز نبود و پرسپولیسی ها به دو گل اندوخته خود در نیمه اول در دقیقه نود یک گل دیگر نیز اضافه کردند.

بازی در نیمه اول به دلیل سطح پایین بازیکنان الاهلی بسیار کند و فاقد بار فنی بود اما در نیمه دوم با فشار این تیم برای جبران نتیجه سرو شکل زیباتری به خود گرفت.

حدود 300تماشاگر برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه اختصاصی تیم الشباب حضور داشتند که اکثر آنان را ایرانیان حامی پرسپولیس تشکیل می دادند.

بازیکنانی همچون معمارزاده، باقری و وسلی آلمریا در این بازی غایب بودند.

انتهای گزارش اختصاصی/استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)