پنجشنبه 10 اردیبهشت(19:43)

مرجع خبری پرسپولیس : تيم پرسپوليس با برتری یک بر صفر مقابل سپاهان اصفهان در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی باشگاه های کشور حریف تیم پاس همدان در مرحله یک چهارم پایانی این رقابتها شد.

 به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، مسابقه فوتبال تیمهای پرسپولیس  و سپاهان از ساعت 17:30 امروز با حضور بیش از 65 هزار هوادار سرخپوش و 200هوادار سپاهانی در ورزشگاه آزادی انجام شد که در پایان با برتری یک بر صفر نمایندگان پایتخت خاتمه یافت. مروری داریم بر رویدادهای مسابقه.

* در دقیقه 50 مسابقه علیرضا محمد با عبور از مدافع مستقیمش وارد محوطه جریمه تیم سپاهان شد که با تکل از پشت مدافع حریف سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

* در دقیقه 53 روی سانتر مواج نوری توپ در داخل محوطه جریمه روی سر نیکبخت نشست که هد خطرناک وی از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

* هفتاد و دومین دقیقه پیام آور شادی موقتی برای هواداران پرسپولیس بود. علی کریمی با فراری سریع محسن بنگر را از پیش رو برداشت اما مدافع سپاهان با یک تکل از پشت وی را درون محوطه جریمه سرنگون کرد تا محسن ترکی نقطه پنالتی را نشان بدهد. همچون بازیهای گذشته مازیار زارع پشت توپ ایستاد و این بار مکث همیشگی اش رحمان احمدی را فریب نداد تا زارع توپ را به آسمان بکوباند!

* در دقیقه 88 بازی شاهد فدا شدن اخلاق در زمین مسابقه بودیم به طوری که 2 بازیکن پرسپولیس با مصدومیت روی زمین افتاده بودند اما داور و بازیکنان سپاهان بدون توجه به این مساله به ادامه ی بازی پرداختند و در میان دفاع خالی شده ی پرسپولیس، بنگر مدافع جلوکشیده سپاهان صاحب یک توپ رویایی شد اما ضربه سر وی از مقابل مهدی واعظی  از روی تیر دروازه به بیرون رفت. مصدومیت محمد در این صحنه باعث شد تا وی جای خود را در زمین به فرانک آتسو بدهد.
* در سومین دقیقه از دقایق تلف شده مسابقه روی یک ضربه آزاد در شلوغی محوطه جریمه توپ به محروم نوید کیا رسید اما کاپیتان سپاهان از 10متری دروازه توپ را به آسمان فرستاد.

لحظات حساس نیمه اول:

* در دقیقه 12 بازی اولین حرکت جدی دو تیم منجر به گل پرسپولیس شد. مازیار زارع از پشت محوطه جریمه برای خود موقعیت شوت زنی فراهم کرد و ضربه سرکش وی از 20 متری راهی گوشه دروازه رحمان احمدی شد.

در دقیقه 20 مسابقه یک ضربه کرنر برای تیم سپاهان بدست آمد که ضربه سر خطرناک هادی عقیلی از داخل محوطه جریمه توسر علیرضا محمد از روی خط دروازه برگشت داده شد.

3 دقیقه بعد موقعیت شوت زنی برای مهاجم پرسپولیس بدست آمد که شوت خطرناک نیکبخت از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 32 این بار نوبت نوری بود تا شانس خود را امتحان کند اما ضربه سرکش وی نیز با مشت رحمان احمدی از بالای دروازه راهی کرنر شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)