مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیمهای سپاهان اصفهان و پرسپولیس پس از چندین و چند کش و قوس در پایان با برتری تیم اصفهانی پایان یافت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس در حالی که نیمه اول مسابقه تیمهای سپاهان و پرسپولیس با برتری  تیم سپاهان با یک گل به پایان یافت نیمه دوم این مسابقه آبستن حوادث بسیاری شد که در پایان مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم با برتری یک بر صفر سپاهان در جریان بود که سپهر حیدری روی یک ضربه آزاد بازی را به تساوی کشاند.

دقایقی بعد با خطای محسن بنگر روی مجتبی زارع پرسپولیس فرصت پیش افتادن از سپاهان در زمین حریف را داشت که پنالتی عادل کلاه کج را سیدمهدی رحمتی دفع کرد.

اما این تیم سپاهان بود که با خطای پنالتی که معمارزاده روی مهاجم حریف انجام داد موقعیت برتری دوباره را به دست آورد و پنالتی زیبای هادی عقیلی نتیجه را دوباره به سود سپاهان برگرداند.

اما این هم پایان کار نبود و در واپسین دقایق مسابقه داور یک ضربه پنالتی دیگر به سود پرسپولیس اعلام کرد که این بار هم هادی نوروزی در مصاف با مهدی رحمتی مرد شکست خورده لقب گرفت تا سرانجام این بازی با همان برتری دو بر یک سپاهان به پایان برسد.

گل ها: ابراهیم توره(27) و هادی عقیلی (88،پنالتی)برای سپاهان ، و سپهر حیدری(69)برای پرسپولیس

داور: هدایت الله ممبینی تماشاچی 6 هزار نفر

اخطار : محسن بنگر، شاهین خیری  (سپاهان)، میثاق معمارزاده (پرسپولیس)

اخراج : شیث رضایی

سپاهان: مهدی رحمتی، احمد آل نعمه (75آرماندودسا)، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، مهدی کریمیان، شاهین خیری، محرم نویدکیا، ابراهیم توره، احمد جمشیدیان (80 بهمن طهماسبی)، احسان حاج صفی

پرسپولیس: میثاق معمارزاده، شیث رضایی، نبی الله باقریها، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری، محمد منصوری، عادل کلاه کج، سامان آقازمانی، حسین بادامکی (62 مجتبی زارع)، هادی نوروزی، محسن خلیلی (38 سپهر حیدری)

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)