مرجع خبری پرسپولیس : تیم های فوتبال صبا و پرسپولیس در پایان نود دقیقه تلاش به تساوی تساوی دست یافتند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس در یکی مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های کشور تیمهای صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت 15 امروز به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک یک دست یافته و به تقسیم امتیازات بسنده کردند.


هردو گل این مسابقه در نیمه اول به ثمر رسید. گل تیم صبا را عباس محمدرضایی با یک شوت دقیق در دقیقه 31 و گل تساوی بخش پرسپولیس را اشپیتیم آرفی با یک ضربه چیپ در دقیقه 43 بازی به ثمر رساند.

 

در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه پنجاهم یک بار محسن خلیلی در روی نقطه پنالتی صاحب توپ شد که ضربه چکشی وی را از روی خط دروازه ارشاد یوسفی برگشت داد. در پاسخ احمد تقوی هم با یک ضربه محکم از درون محوطه شش قدم تیر دروازه پرسپولیس را به لرزه در آورد که با بدشانسی این توپ تبدیل به گل نشد.

 

 

 

پرسپولیس با یک امتیاز 33 امتیازی شده و به جایگاه سوم خود بازگشت.

 

ترکیب تیم پرسپولیس: میثاق معمارزاده ، سپهر حیدری، نبی باقری‌ها،  ابراهیم شکوری، علیرضا محمد، تیاگو فراگا ، میثم بائو، غلامحسین بادامکی، محمد منصوری(کریم باقری67) ، محسن خلیلی(هادی نوروزی78) و اشپیتیم آرفی .

ترکیب تیم صبای قم: ارشاد یوسفی، مرتضی اسدی ، سهراب بختیاری زاده ، مرتضی کاشی ، محمد همرنگ(سعيد بيات77) ، عباس محمد رضایی(عليرضا لطيفي67) ، محمد نوری ، ابوالفضل حاجی زاده ، امیرحسین فشنگچی، دیگو کلمنته و محسن بیاتی نیا(احمد تقوي72) .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)