پرسپولیس نیوز : تمرینات تیم ملی فوتبال در اتریش با اضافه شدن بازیکنان جدید اضافه شد.

تمرین امروز (پنج‌شنبه) تیم ملی به مدت حدوداً 2 ساعت برگزار شد و  ملی‌پوشان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

در تمرین امروز که با حضور همه ملی‌پوشان حاضر در اردوی اتریش برگزار شد، بازیکنان در ابتدا با گرم کردن با توپ تمرینات را آغاز کردند و پس از آن در زمین اصلی کمپ تمرینی خود به 2 گروه تقسیم شده و به مرور برنامه‌های تاکتیکی پرداختند.

جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ظهر امروز از طریق فرودگاه فرانکفورت به گراتس رفت و از آنجا به اردوی تیم ملی ملحق شد.

 

*تمرین تاکتیکی ملی‌پوشان فوتبال ایران صبح امروز در والتراسدورف اتریش برگزار شد و ملی‌پوشان فوتبال ایران زیر نظر کادر فنی به مدت 90 دقیقه به کار با توپ پرداختند.

*قرار است تیم ملی عصر امروز در سالن به کارهای بدنسازی مشغول شوند و امروز از کار با توپ و کارهای تاکتیکی خبری نخواهد بود.

*هوای منطقه‌ای که کمپ تیم ملی در آن حضور دارد همچنان ابری است و باد نسبتاً شدیدی نیز در این منطقه می‌وزد. نکته قابل توجه اینکه هوای سائوپائولوی برزیل، کمپ تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی شباهت زیادی به کمپ تیم ملی در اتریش دارد.

*هنوز از حضور برونو دیگر مربی برزیلی تیم ملی خبری نیست ضمن اینکه مشخص هم نیست این مربی چه زمانی به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.

 

 محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز پنجشنبه پس از پایان دومین روز مذاکرات خود با 1+5 در وین، وارد شهر کوهستانی والترسدورف اتریش شد و از تمرینات تیم ملی فوتبال ایران دیدن کرد.

 

وزیر امور خارجه به بازیکنان و کادر رهبری تیم ملی فوتبال ایران خسته نباشید گفت و برای آنان در جام جهانی 2014 برزیل آرزوی موفقیت کرد.

در زیر می‌توانید عکس‌های تمرین امروز تیم ملی را ببینید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)