پرسپولیس نیوز : کمک داور فوتبال که متولی امور داوری باشگاه راه‌آهن محسوب می‌شد در واکنش به رای محرومیت 10 ساله خود از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: برایم اهمیتی ندارد که چند سال محروم شدم و بهتر بود 100 سال محرومم می‌کردند.

مرتضی کریمی در واکنش به اعلام رای محرومیت 10 ساله خود از فعالیت‌های فوتبال خاطرنشان کرد: من از این موضوع خبر نداشتم و از شما این خبر را می‌شنوم. امیدوارم  کسانی که این رای را صادر کردند پیش خدا پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه نسبت به رای صادر شده اعتراضی ندارد گفت: وقتی چنین تصمیمی گرفتند به چه کسی باید اعتراض کنم؟ من یک سال است که از فوتبال کاملا دور هستم و هیچ فعالیت فوتبالی دیگر ندارم برای من فرقی نمی‌کند که چه تصمیمی علیه من گرفتند. اصلا به جای 10 سال مرا 100 سال محروم می کردند باز هم چه فرقی برایم می‌کرد؟

کریمی در خصوص اینکه در صورت پذیرش این رای شائبه تخلف وی تحقق می یابد خاطرنشان کرد: از من می‌خواستند که شهادت دروغ بدهم. این را دایی و دوستانش می‌خواستند ولی من از چیزی که خبر نداشتم چرا باید شهادت می‌دادم؟ من پای حرف خودم ایستادم و هیچ اعتراضی هم به رای فدراسیون ندارم.

داور سابق فوتبال تاکید کرد: هیچ اعتراض و شکایتی ندارم و امیدوارم که آنها پیش خدا پاسخگو باشند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)