پیروزی سپاهان و صبا / توقف سپاسی و شکست سنگین راه‌آهن درخانه
مرجع خبری پرسپولیس :
هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی پرگل تیم‌های سپاهان و صبای قم و توقف مقاومت سپاسی شیراز آغاز شد.
 در آغاز هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 14:45 امروز (یکشنبه) بصورت همزمان سه دیدار برگزار شد که با پیروزی تیم‌های سپاهان اصفهان و صبای قم و تساوی مقاومت سپاسی شیراز در دیدار خانگی مقابل مس کرمان همراه بود.

سپاهان که دو دیدار گذشته خود را با تساوی مقابل سایپا کرج و ذوب آهن پشت سرگذاشته بود، عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به دیدار تراکتورسازی تبریز رفت و موفق شد میهمان خود را با شکست 3 بریک بدرقه کند. سپاهان با این پیروزی 19 امتیازی شد و تا پیش از برگزاری دیدارهای باقیمانده هفته یازدهم لیگ برتر به رده سوم جدول صعود کرد.

صبای قم دیگر تیم پیروز دیدارهای آغازین هفته یازدهم لیگ برتر بود که موفق شد با نتیجه 3 بریک راه آهن شهرری را در ورزشگاه اکباتان تهران در هم بکوبد. صبا با این پیروزی 18 امتیازی شد و خود را تا رده پنجم جدول بالا کشید.

در دیگر دیدار برگزار شده امروز تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه مقابل مس کرمان صف آرایی کرد و با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. این تساوی باعث شد مقاومت 16 امتیازی به رده ششم جدول نزول کند.

– نتایج دیدارهای آغازین هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
* سپاهان اصفهان 3 – تراکتورسازی تبریز یک
گل‌ها: احمد آل نعمه (58) و عماد محمدرضا (65 و 74) برای سپاهان و امیر محبی (93) برای تراکتورسازی تبریز

* راه آهن شهرری یک – صبای قم 3
گل‌ها: صلاح صدیر (83) برای راه آهن و امیرحسین فشنگچی (13)، محمد نوری (73) و محمد همرنگ (81) برای صبای قم

* مقاومت سپاسی شیراز یک  – مس کرمان یک
گل‌ها: سیامک کوهنورد (58) برای مقاومت سپاسی و روح الله بیگدلی (56) برای مس کرمان

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)