مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان از کسر 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی خبر داد.

خلیل صالحی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خوزستان اظهارکرد: با شکستی که روز گذشته مقابل نفت تهران داشتیم، شرایط‌مان خیلی سخت شد و این موضوع ما را مجبور کرد تمهیداتی را در نظر بگیریم و بر همین اساس تصمیم گرفتیم، 10 درصد از کل مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی را کسر کنیم. این جریمه به دلیل نتایج ضعیف گذشته و مخصوصا شکست روز گذشته بود.

وی ادامه‌داد: تمام تلاش مجموعه این است که نفت در لیگ بماند و به همین دلیل قصد داریم دو بازیکن خارجی جذب کنیم که یکی از این بازیکنان که مدافع و ازبکستانی است، از فردا در تمرینات تیم شرکت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: همچنین بازیکن دیگر که برزیلی و مهاجم است از فردا وارد آبادان می‌شود اما از پس‌فردا در تمرینات تیم شرکت می‌کند و پس از دو، سه جلسه تمرین، درخصوص جذب این دو بازیکن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی بیان‌کرد: امیدوارم این بازیکنان، ارزشمند باشند و بتوانیم با آن‌ها قرارداد ببندیم تا به تیم کمک کنند. متاسفانه زمان به سرعت می‌گذرد اما سعی می‌کنیم تصمیم عاقلانه‌ای بگیریم تا بتوانیم مشکلی از روی دوش تیم برداریم، نه این‌که مشکلی بر مشکلات تیم بیفزاییم.

صالحی عنوان‌کرد: برنامه‌ریزی‌هایی که برای تیم انجام داده‌ایم، همگی بر این مبنا هستند که نفت در لیگ بماند و هیچ ذهنیتی مبنی بر این‌که تیم سقوط کند، نداریم اما می‌دانیم که کار سختی است و باید برنامه‌ریزی‌هایمان را به گونه‌ای پیش ببریم که با گذشته کاملا متفاوت باشند و این احساس مسوولیت را باید تمام عوامل باشگاه داشته باشند.

وی خاطرنشان‌کرد: هیات مدیره این موضوع را هم در نظر گرفته که اگر تیم در دیدارهای آینده نتایج خوبی را به دست آورد و در سرنوشت نفت آبادان تاثیر‌گذار باشد، این جرایم را با اختیاراتی که دارند، می‌بخشند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به این‌که در بازی دیروز عملکرد خیلی خوبی نداشتیم، گفت: بازیکنان تیم فوتبال خوبی ارایه ندادند هر چند که مشکلاتی ازجمله کیفیت نامناسب زمین وجود داشت اما این شرایط برای هر دو تیم بود؛ یعنی اگر کیفیت زمین خوب بود، هر دو طرف بهره می‌بردند و اگر کیفیت خوب نبود، هر دو تیم ضرر می‌کردند.

وی با بیان این‌که این هفته قطعا نشستی با هیات مدیره درخصوص ماندن یا نماندن کاسیمیرو در تیم خواهیم داشت، گفت: در این جلسه درباره ادامه و یا قطع همکاری با او تصمیم‌گیری می‌کنیم. در اوایل نظر من بر این بود که فیروزی سرمربی تیم شود چرا که به نظرم او می‌توانست در آن مقطع به تیم کمک کند و شاید اگر با این نظر من موافقت می‌شد، اکنون جایگاه نفت این‌جا نبود.

صالحی ادامه‌داد: با شناختی که نسبت به فیروزی داشتم، مطمئن بودم که او از سایر گزینه‌ها بهتر است اما متاسفانه در آن مقطع اعضای هیات مدیره با پیشنهاد من موافقت نکردند و سیری را رفتیم که نتیجه آن چیزی است که اکنون می‌بینید.

وی عنوان‌کرد: امیدوارم با یک همت جمعی و کمک گروهی، اتفاقی بیفتد که تیم در لیگ بماند. به نظرم تاکنون تماشاگران به خوبی نقش خود را ایفا کرده‌اند و بهترین حمایت را از تیم داشته‌اند و در سخت‌ترین شرایط، سعی کرده‌اند تیم را با تمام وجود تشویق کنند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه نیز تا آن جا که در توانش بوده، سعی کرده است به تعهداتش عمل و شرایط را فراهم کند. امیدوارم کادر فنی و بازیکنان هم شرایطی را به وجود بیاورند که پاسخگوی این همه حمایت و علاقه‌مندی تماشاگران باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)