مرجع خبری پرسپولیس : تيم‌هاي ليگ برتري فوتبال در حالي قبل از افطار تمرين خواهند كرد كه سازمان ليگ آن را ممنوع كرده است.

 

فدراسيون فوتبال چند روز قبل از شروع فصل 92 ـ 91 انجام هر گونه جلسه تمرين قبل از غروب آفتاب را ممنوع اعلام كرده بود. اين در حالي است كه تعدادي از تيم ها نامه فدراسيون را ناديده گرفته‌اند و در اولين روز ماه مبارك رمضان اقدام به تمرين قبل از افطار خواهند كرد.

 

استقلال تهران ساعت 19 امروز را آغاز تمرينش اعلام كرده و در روزهاي گذشته نيز علي دايي سرمربي راه آهن از نبود امكانات براي تمرين پس از افطار گفته بود.

 

از باشگاه صباي قم نيز خبر مي‌رسد نور ورزشگاه محل تمرين با مشكلاتي مواجه است و قمي‌ها نيز امروز قبل از افطار تمرين مي‌كنند.

 

تيم‌هاي داماش گيلان، نفت تهران، مس كرمان، فجر سپاسي،‌ تراكتورسازي تبريز، گهر دروود،‌ ملوان بندز انزلي نيز تمريناتشان را قبل از افطار آغاز خواهند كرد.

 

تيم‌هاي آلومينيوم هرمزگان، نفت آبادان و فولاد خوزستان با توجه به شرايط آب و هوايي جنوب كشور و گرماي هوا، تمريناتشان را بعد از افطار انجام مي‌دهند. تيم‌هاي پرسپوليس تهران، پيكان تهران، سايپاي البرز و ذوب آهن نيز با توجه به فراهم بودن زمين مناسب و نور كافي بعد از غروب آفتاب تمريناتشان را انجام مي‌دهند.

 

مديرعامل باشگاه فجر شهيد سپاسي شيراز در اين رابطه گفت: اگر بخواهيم بعد از اذان مغرب تمرين كنيم، ورزشگاهي نداريم كه نور داشته باشد.

 

وي ادامه داد: سازمان ليگ انجام تمرين قبل از افطار را براي روزه‌خواران منع كرده است! ما قبل از اينكه آقايان اين قانون را بگذارند سال‌هاست كه حتي يك ليوان آب هم به تمرين نمي‌بريم و به موازين شرعي معتقديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)