پرسپولیس نیوز : اهم اخبار سیزدهم فروردین ماه هزار و چهارصد و نود چهار را به اطلاع خوانندگان عزیز می رسانیم.

دور پانصد و نود و پنجم مذاکرات هسته ای با صدور بیانیه ای به پایان رسید. محمدباقر ظریف نوه جواد ظریف با اعلام این خبر تایید کرد توافق در همه زمینه ها حاصل شده به جز برداشتن تحریم ها. گفتنی است دهها سال است که اورانیوم غنی نشده در طبیعت پیدا نمی شود و این انرژی به تاریخ پیوسته است.

پس از امضای توافق نامه حداقل سرعت اینترنت به 2 گیگابیت بر ثانیه برای هر کاربر ارتقا یافت و شرکت های متخلف لغو پروانه شدند.

فیس بوک و تمام شبکه های اجتماعی رفع فیلتر شد.

ضریب اشتغال به بالای 100 درصد افزایش پیدا کرد. به این ترتیب هر نفر به جای داشتن یک شغل حداقل دو شغل را اشغال کرده است!

جمعیتی چند هزار نفری در برابر وزارت اقتصاد تجمع کرده و به سیاست های تورمی این وزارت خانه اعتراض می کنند. گفته می شود آنها صاحبان کارخانه ها و مشاغل هستند که پس از منفی شدن نرخ تورم به خاک سیاه نشسته اند. یعنی شما جنس را امروز میسازی فردا چهاردهم فروردین باید یک چیز هم دستی به مردم بدهی تا بخرند.

ورود بانوان به قسمت پشت دروازه های ورزشگاه آزادی، طبقه دوم، زیر ساعت، جلوی اون سیمان سفیده برای 5 دقیقه وقت تلف شده هر بازی در بازی های دوستانه آزاد اعلام شد.

علی کفاشیان با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال 4 سال دیگر و سی امین بار متوالی به ریاست فدراسیون فوتبال رسید. گفتنی است شب قبل از برگزاری انتخابات کفاشیان 59 نفر از 60 نفر اعضای مجمع را شخصا عوض کرد. _پرسولیس نیوز

وحید درخشان از سرمربی گری پرسپولیس کنار گذاشته شد. وی که به دلیل سپردن سکان هدایت سرمربی گری تیم ملی مجبور به کناره گیری از پرسپولیس شد در اولین اظهار نظر خود گفت حق پدرم حمید را روی این نیمکت خوردند اما من پسش گرفتم.

نورا دایی و هیما کریمی آشتی کردند. گفتنی است دختران اسطوره های سابق فوتبال ایران به دلیل اختلافات پدران خود که از بزرگان فوتبال قرن گذشته بودند نزدیک به یک قرن در قهر بیخود و مصلحتی به سر می بردند.

هومن قلعه نویی فرزند هوتن قلعه نویی سرمربی تیم استقلال نوین از اتهامات کمیته منشور اخلاقی تبرئه شد. وی که برای قهرمانی تیمش در لیگ صد و چهاردهم نیاز به 25 گل زده در بازی آخر داشت گفت دروازه بان حریف هیچ نقشی در 26 گل خورده تیمش نداشت و فوتبال ما کل الیوم پاکه.

محمود مایلی کهن نوه استاد محمد مایلی کهن سرمربی یک تیم لیگ برتری شده و به وصیت جد خود جامه عمل پوشاند. وی در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت من این فوتبالو نمیخواهم، به خدا نمیخواهم، به دین نمیخواهم…

 

پیام صادقیان پیشکسوت سابق فوتبال و فعلی رشته ورزشی فوتبال دستی به دلیل اختلاف با سرمربی خود از اردوی تیم اخراج شد. گفتنی است دلیل اخراج او این بود که که بین تمرین روی میز فوتبال دستی نون و پنیر و سبزی به بدن زده.

جواد نکونام از فوتبال خداحافظی کرد. وی که 20 سال به عنوان بازیکن، 30 سال به عنوان مربی و 40 سال به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره در فوتبال مشغول به کار بود بود گفت هدف من از این کناره گیری میدان دادن به جوانان بود.

 

کلنگ آغاز ساخت 2 درصد باقی مانده ورزشگاه نقش جهان به زمین خورده شد. گفتنی است طی صد و ده سال گذشته این ورزشگاه 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فقط یه سوراخ داخل تور دروزاه دیده شده که بودجه دوختن این سوراخ نوروز امسال تخصیص داده شد.

مسابقه فینال جام باشگاه های جهان بین نماینده ایران و قهرمان اروپا به دلیل همزمانی با پخش سریال پایتخت صد و سه به کارگردانی کوروش مقدم 14 فروردین ماه با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

دویست و بیست و ششمین جلسه سازمان خصوصی سازی برای واگذاری باشگاه های سرخابی پایتخت به دلیل برخورد به ایام تعطیلات نوروز لغو شد و محمدحسین هدایتی فرزند حسین هدایتی و جدی ترین خریدار پرسپولیس اعلام کرد از اول هم می دونستم اینا قصد فروش ندارن.

پرسپولیس نیوز نسخه صد و نود و پنجم راه اندازی شد. حسام مهدوی نوه بنیان گذار خبرگزاری پرسپولیس این خبر را در صفحه شخصی خود اعلام کرده و گفت اهداف اصلی ورژن صد و نود و پنجم سایت مصاحبه زنده و تک به تک هواداران با بازیکنان ، قبل از بازی، حین بازی، بین دونیمه، قبل از کرنرها، اوت ها و بعد بازی، قرعه کشی و اهدای 6 دستگاه آپارتمان هر هفته به هواداران، تولید و انتشار هر ثانیه یک خبر از پرسپولیس و تایید سریع نظرات اخبار خواهد بود.

سال نوتون مبارک! / حسن مهدوی / 12 فروردین 1394

 

 

/

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)