حسین امیدیان گفت: پس از پرتاب ترقه و توقفی که ایجاد شد بازیکنان سپاهان حالت عادی را در ادامه بازی از دست دادند و این بهترین کمک به بازیکنان عربستانی بود.

 

پیشکسوت فوتبال اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی سپاهان برابر الاهلی و حاشیه‌هایی که در این بازی رخ داد، اظهارکرد: فوتبال ایران حاشیه‌های زیادی دارد و مطمئنا رفتار تماشاگران و ترقه‌ای که پرتاب شد از چشم فدراسیون فوتبال آسیا دور نخواهد ماند و محرومیت‌هایی را در نظر خواهند گرفت، اما جدای از این‌ها خطراتی که ممکن بود در این بازی پیش آید بسیار بدتر بود و اگر ترقه در دست کلاه کج منفجر می‌شد معلوم نبود چه بر سر این بازیکن می‌آمد.

وی با بیان اینکه این جریان از نظر روانی تاثیر بسزایی در تساوی سپاهان مقابل الاهلی داشت، تصریح‌کرد: بازیکنان حالت عادی را در ادامه بازی از دست دادند و این توقف و حاشیه بهترین کمک به بازیکنان عربستانی بود.

امیدیان با بیان اینکه باشگاه‌ها باید همان طور که به لیدر توصیه می‌کنند که برای فلان بازیکن یا مربی شعار دهید باید برای لیدرها و تماشاگران فرهنگ سازی کنند، خاطرنشان‌کرد: سپاهانی که يك میلیارد و هفتصد میلیون تومان به خلعتبری می‌دهد خب، 100 میلیون هم برای مسایل فرهنگی هزینه کند! و بین تماشاچی‌های هیجان‌زده چند نفر را بگذارند تا به نیروی انتظامی در بهتر برگزار شدن مسابقه کمک کنند.

وی با بیان اینکه زمانی که ما بازی می‌کردیم این حواشی با این شدت نبود، عنوان‌کرد: الان تکنولوژی در سطح خوبی شده، اما ما در جهت تخریب از این تکنولوژی استفاده می کنیم که واقعا جای تاسف دارد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: همیشه قبل از بازی‌های سپاهان همه نتیجه را 2- 0 به نفع سپاهان پیش بینی می‌کردیم، اما اکنون تیمی بسته‌اند که یک فوروارد گلزن ندارد و حملات متعددی انجام می‌دهند، اما موقعیت گل خوبی را خلق نمي‌كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)