مرجع خبری پرسپولیس : تیم های فوتبال ایران و قطر از دومین مسابقه مرحله انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا به تساوی دست یافتند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های ملی فوتبال ایران و قطر از ساعت 20 امروز در حضور 100 هزار تماشاگر ایرانی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

در این بازی که به نظر می رسید نزدیک به 15 دقیقه از وقت مفید آن را قطری ها با بازیکنان بین المللی خود تلف کردند تیم ایران برای باز کردن دروازه حریف بیشتر دل به ارسال ها از جناحین داشت که در یکی از حساس ترین موقعیت ها در دقیقه 30 ضربه چکشی جواد نکونام به تیر دروازه قطر برخورد کرد.

 

دقایق پایانی این بازی با جنگ روانی بازیکنان قطری دنبال شد به طوری که یکی از بازیکنان خارجی قطر به نام سزار  ضربه ای را به پشت سر خلعتبری مهاجم تیم ملی وارد کرد و این مسئله با عکس العمل علی کریمی همراه شد که داور به هر دو بازیکن قطری و ایرانی کارت زرد نشان داد.

 

حملات ایرانی های نتیجه ای نداشت و در نهایت کار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

داور استرالیایی بازی به ابراهیم ماجد و سزار از قطر و تیموریان و کریمی از ایران کارت زرد نشان داد.

 

تیم ملی که در بازی اول خود  ازبکستان را یک بر صفر شکست داده بود با این تساوی 4 امتیازی شد. قطر که در دو بازی قبل خود مقابل تیم های لبنان و کره جنوبی 3 امتیاز کسب کرده بود با این تساوی 4 امتیازی شد. در این گروه کره با 6 امتیاز اول است و ایران با 4 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

 

 

ترکیب ایران : سیدمهدی رحمتی، حسین ماهینی(53- اشکان دژاگه)، سید جلال حسینی، هادی عقیلی، احسان حاج صفی(46- محمدرضا خلعتبری)، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مهرداد پولادی، علی کریمی، خسرو حیدری و کریم انصاری فرد(90- مازیار زارع)

سرمربی: کارلوس کی روش

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)