سرمربی تیم فوتبال تاجیکستان گفت: ازبکستان در مقابل ایران شانسی برای پیروزی ندارد.

فارس، نیکلو کلازوویچ پس از شکست 6 بر یک برابر ایران در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود. افتخار بزرگی بود که به ایران آمدم و شهر زیبای تهران که مهیج بود را دیدم. بازی مقابل ایران و کی‌روش برایم افتخار بود. ما برای بازی دفاعی نیامده بودیم. تاجیکستان خود را برای حضور در جام ملت‌های 2013 آماده می‌کند. می‌خواهیم به جام ملت‌ها صعود کنیم.

وی ادامه داد: می‌خواستیم مقابل ایران حمله کنیم، اما بعداز خوردن گل اول غافلگیر شدیم و بازیکنان عصبی شدند. در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم بهتر شدیم و سیستم را عوض کردیمف اما ایران تیم خیلی خوبی است و بهتر از ما بود.

سرمربی تاجیکستان در مورد اینکه با تیم اصلی به ایران آمده است یا نه گفت: ما با ترکیب اصلی آمده‌ایم. به جز دو بازیکن که در روسیه هستند و به دلیل مصدومیت همراه ما نبودند. اینکه برخی از تاجیک‌ها می‌گویند ما با تیم اصلی نیامده‌ایم به حرفشان احترام می‌گذارم اما این نظر من است که چه کسی در ترکیب تیم بازی کند.

کلازوویچ تصریح کرد: ایران امروز 6 بر یک پیروز شد. البته می‌توانست 10 بر یک به پیروزی برسد. این نظر کی‌روش بود که از چه بازیکنانی در تیم ملی ایران استفاده کند، شاید به ترکیب تیم ایران هم ایرادهایی وارد بود.

وی در مورد اینکه تاجیکستان با ازبکستان قابل مقایسه است گفت: ما را با ازبکستان مقایسه نکنید. این مقایسه غلط است. ما قطر را 2 بر یک در آلمان و در دیداری دوستانه بردیم. ازبکستان هیچ شانسی برای پیروزی برابر ایران ندارد.

سرمربی تاجیکستان در پایان از مهمان‌نوازی ایرانیان تشکر و برای صعود تیم ملی ایران به جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)