مرجع خبری پرسپولیس : گمانه‌زني‌ها درخصوص ليست خريدهاي پرسپوليس و البته بازيكناني كه دنيزلي نمي‌خواهد همچنان ادامه دارد اما ظاهرا براي پي بردن به اصل ماجرا بايد دو هفته ديگر هم صبر كرد.

 

چنانچه پرسپوليس از مرحله گروهي ليگ قهرمانان صعود كند بايد در تاريخ سوم خردادماه در مرحله يك‌هشتم نهايي اين ديدارها به ميدان برود.

 

اگر موفق به شكست حريف خود شود تا سه چهار ماه بعد از آن ديداري در پيش نخواهد داشت و نوبت غربال فرا مي‌رسد. چنانچه خداي ناكرده پرسپوليس از صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان باز بماند مسوولان باشگاه مي‌توانند مثلا در تاريخ 27 يا 28 ارديبهشت ماه ليست مازادشان را اعلام كنند، ليستي كه تنها دنيزلي، رويانيان و ناصر صادقي مترجم و دوست دنيزلي از آن مطلعند و به هيچ وجه اطلاعاتي از آن بروز نمي‌دهند، البته گفته مي‌شود فعلا تنها تعداد نفرات مازاد كه 12 بازيكن را شامل مي‌شود مشخص شده و صحبت از اسامي نيست.

 

دنيزلي به تيم خلوت اعتقاد دارد و قصد دارد با كنار گذاشتن 12 بازيكن از تيم 26 نفره فعلي باجذب 6 بازيكن ليگ برتري و دو سه مهره جوان كادر تيم فصل آينده‌اش را اعلام كند. دنيزلي پيشتر اعلام كرده بود اعتقادي به خريد بازيكنان خارجي متوسط كه با قيمت‌هاي پايين راهي ليگ ايران مي‌شوند، ندارد و ترجيح مي‌دهد از بازيكنان جوان و داراي پتانسيل ايراني استفاده كند، ظاهرا مامور خريد ليست ارائه شده از سوي دنيزلي هم شخص رويانيان است و او حتي نزديكانش را در جريان مذاكرات و نحوه جذب بازيكنان جديد قرار نمي‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)