فرخزادی : مشکلی نیست، مهم این بود که به تهران بیاید / انصاری فرد : با آمدن هوار رویایی شدیم !

مرجع خبری پرسپولیس : سرانجام هوار ملامحمد عراقی پس از کش و قوس های فراوان وارد تهران شد، اما گفته می شود در صورتی که او فردا 130 هزار دلار از مبلغ پیش قرارداد خود را دریافت نکند شاید بار دیگر ماجرای جدیدی بین او و باشگاه پرسپولیس شاهد باشیم.

سرانجام هوار ملامحمد عراقی به تهران آمد تا عباس انصاری‌فرد از زیر بار فشار رسانه‌ای این انتقال بیرون بیاید. مدیر پرسپولیس که در شروع هفته به مالزی رفته بود تا در کنفرانس لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، در برگشت به تهران وقتی با هوار ملامحمد مواجه شد در پوست خود نمی‌گنجید. او آنچنان شاد بود که در مصاحبه با ایسنا گفت: «تیمی رؤیایی را این فصل داریم. فقط مانده هواداران را ساماندهی کنیم آن وقت دیگر هیچ تیمی حریف ما نمی‌شود.»

بازیکن عراقی که به پرسپولیس آمده درباره حضورش در تهران می‌گوید: «من به مدیر باشگاه گفتم تأخیر به این دلیل بود که به محض اتمام بازی‌ها در قبرس به تیم ملی عراق پیوستم در حدود سه چهار سال بود خانواده‌ام را ندیده بودم. حتماً می‌دانید به دلیل مشکلاتی که در عراق است سفر سخت بود، به همین دلیل کمی در سفرم تأخیر افتاد.

با توجه به خستگی فراوان از بازی‌های تیم قبرسی و لیگ قهرمانان اروپا و همچنین بازی‌های قاره‌ای تیم ملی عراق در آفریقا و سپس بازگشت به عراق و انجام دو بازی دوستانه در خاک عراق بدنم بسیار خسته شده بود و نیاز به استراحت داشت. ولی آماده برای تمرینات هستم. هیچ بازیکنی در آسیا نیست که تیم فوتبال پرسپولیس را نشناسد. من زمانی که با پرسپولیس قرارداد بستم تمام دوستان و همبازیانم در عراق به من تبریک گفتند. جالب است بدانید در مناطق کرد نشین عراق تیم شما طرفداران زیادی دارد. من آمده‌ام با این تیم پرطرفدار به قهرمانی برسم.»

این گفته در حالی مطرح می‌شود که او همچنان پیش قسط قرارداد خود را از پرسپولیس نگرفته است و نزدیکان به پرسپولیس از این هراس دارند به دلیل بی‌پولی، باشگاه نتواند در زمان مقرر این بدهی را بپردازد تا دوباره بازیکن عراقی از تهران فراری شود. پرسپولیس باید تا یکشنبه 130 هزار دلار به هوار پرداخت کند تا او در ایران ماندگار باشد. درحالی که این تیم با مشکلات بسیار زیاد مالی دست به گریبان است. البته فرخزادی عضو هیأت مدیره پرسپولیس معتقد است مشکلی پیش نمی‌آید: «مهم این بود که به تهران بیاید. شک نکنید هوار را اینجا نگه می‌داریم. مشکلی نیست!»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)