مرجع خبری پرسپولیس: امروز در باشگاه پرسپولیس چه گذشت ؟ روایت آن را در چند خط از مرجع خبری پرسپولیس بخوانید:

* همكاري پرسپوليس و شركت واحد هنوز مكتوب نشده اما بنا به توافق شفاهي مديران دوطرف، باشگاه پرسپوليس بابت حضور چند ماهه‌اش در اين مجموعه بايد 20 ميليون تومان بپردازد.

* آخرين تمرين سرخ‌ها قبل از سفر به اهواز ساعت 11:30 امروز انجام ‌شد. بعد از آن بازيكنان ناهار را در كنار هم و در همان مجموعه شركت واحد ‌خوردند و سپس با يك دستگاه اتوبوس به فرودگاه ‌رفتند. پرسپوليس با پرواز ساعت 15:30 امروز به اهواز رفت و سرخ‌ها در مهمانسراي فجر اين شهر مستقر خواهند شد. پرواز برگشت پرسپوليسي‌ها به تهران هم ساعت 17:30 پنج‌شنبه انجام مي‌شود.

* حبيب كاشاني مي‌خواهد از هر آنچه در پرسپوليس اتفاق مي‌افتد باخبر باشد. به همين خاطر بعد از تمرين ديروز صبح گزارشي كامل از وضعيت بدني و پزشكي بازيكنان را از بدنساز و پزشك پرسپوليس دريافت كرد.

* مدير برنامه‌هاي وسلي مدعي شده كه او از تيم‌هاي برزيلي و ايراني پيشنهاد دارد. به همين خاطر قرار شده آنها مذاكرات خود را با باشگاه پرسپوليس در ميان بگذارند تا عقد قرارداد جديد اين بازيكن برزيلي، بدون مشكل انجام شود. زلاتكو كرانچار اگرچه حضور دوباره وسلي در تمرين را نپذيرفته بود اما قبل از تمرين ديروز صبح به باشگاه رفت و در صحبت با كاشاني، خواستار بازگرداندن وسلي شد كه كاشاني اين درخواست او را رد كرد.

* فيلم بازي آخر استقلال اهواز برابر ابومسلم ديروز صبح براي آناليز در اختيار كادر فني پرسپوليس قرار گرفت.

* سامان آقا زماني و حميدرضا علي‌عسگر دو نماينده پرسپوليس در تيم اميد هستند كه بايد صبح شنبه و بعد از بازگشت از اهواز خود را به كادر فني اين تيم معرفي كنند.

*در جلسه دوشنبه كميته فني كاشاني براي چندمين بار به تقدير از بازي بادامكي پرداخت و حركت او در دادن پاس گل به خليلي را تحسين كرد.

 

* بازيكناني كه با پرسپوليس به اهواز سفر نكرده‌اند صبح فردا تمرينات خود را زير نظر بدنساز اين تيم پيگيري خواهند كرد. كريم باقري و ميثاق معمارزاده كه به علت آسيب ديدگي در تمرين امروز غايب بودند به همراه جلال اكبري، شيث رضايي، هوار ملامحمد و امير فرضيات فردا در سالن بدنسازي نياوران به تمرين خواهند پرداخت.

 

* معاون سازمان تربیت بدنی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس گفت: در این رابطه با جلسات کارشناسی که بزودی برگزار می کنیم تکلیف مشخص خواهد شد.

 

* هوار محمد بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در خصوص راي صادر شده حرفي نمي‌زنم و به آن احترام مي‌گذارم.

* اسامی داوران برای قضاوت هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مشخص شد که بر این اساس علیرضا فغانی قضاوت دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز را به عهده خواهد داشت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)