مرجع خبری پرسپولیس : مسابقه تیمهای استقلال اهواز و پرسپولیس از ساعت 14 امروز آغاز شده است که حواشی را به همراه داشت:

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از عدم هماهنگی ناظر بازی و داور مسابقه انتقاد کرد.

محمود خوردبین در جلسه هماهنگی دیدار تیم های استقلال اهواز و پرسپولیس که صبح امروز (پنج شنبه) در هتل اکسین اهواز برگزار شد با اشاره به کارت زرد میثاق معمارزاده در بازی مقابل سپاهان، افزود: درحالی که رنگ پیراهن دروازه بان ما در جلسه هماهنگی پیش از بازی به تایید ناظر بازی رسیده بود، داور مسابقه بر خلاف هماهنگی های پیش از بازی، به معمارزاده کارت زرد نشان داد.

این ناهماهنگی ها عملا کارکرد جلسات هماهنگی پیش از شروع بازی را تحت الشعاع قرار می دهد.

* جلسه هماهنگی پیش از شروع بازی ساعت 10 صبح و با حضور خوردبین و رمضانی سرپرستان دو تیم، غزوان ناظر فدراسیون، نظری ناظر داوری ، نماینده یگان ویژه و صالحی نماینده هیات فوتبال در هتل اکسن اهواز برگزار شد.

 

* احمدرضا عابدزاده به همراه حقیقی و نائیجی یک ساعت پیش از شروع بازی برای گرم کردن به زمین آمدند. میثاق معمارزاده در این بازی همراه پرسپولیسی ها نبود.

* پس از ورود عابدزاده به زمین چمن، یکی از هواداران پرسپولیس با عبور از فنس ورزشگاه و فرار از دست ماموران، خود را به مربی دروزاه بانان پرسپولیس رساند و او را در آغوش گرفت. این هوادار لحظاتی بعد توسط نیروی انتظامی به بیرون از زمین هدایت شد.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس ساعت 13:10 دقیقه در میان تشویق شدید هواداران خود به زمین ورزشگاه آمدند و مشغول گرم کردن و کار با توپ شدند.

* سکوهای اختصاص یافته به هواداران پرسپولیس از ساعت ها پیش از بازی پر شده بود و بسیاری از هواداران این تیم پشت درهای استادیوم مانده بودند. این مساله باعث شد با هماهنگی مسئولان ورزشگاه بخشی از هواداران پرسپولیس که پشت در ها مانده بودند در سکوهای ضلع شمالی ورزشگاه مستقر شوند.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)