مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته:

پاداش 400 هزار توماني پيروزي برابر مس در اردوي ديشب به بازيكنان پرسپوليس پرداخته شد. علاوه بر اين محسن خليلي، سپهر حيدري، مهدي شيري و حسين بادامكي هم به عنوان بهترين بازيكنان اين ديدار هر كدام 250 هزار تومان پاداش ويژه گرفتند.

در جلسه آخر كاشاني با وسلي، درخواست باشگاه از مهاجم برزيلي براي پس دادن آپارتمانش مطرح شد كه البته نه وسلي آن را پذيرفت و نه مدير برنامه‌هايش. آنها مدعي شدند كه تا تكليف وسلي مشخص نشود آپارتمان را تحويل نمي‌دهند.

هم مسوولان باشگاه و هم بازيكنان پرسپوليس از برنامه اين هفته نود دلخورند. آنها معتقدند اتفاقات مهم زيادي در آن بازي رخ داده بود كه هيچ كدام‌شان در اين برنامه به تصوير كشيده نشد.

درگيري محمد پروين و مجتبي زارع كه خبرش را روزنامه‌هاي ديروز چاپ كرده بودند از سوي آنها و همچنين حاضران در محل تمرين تكذيب شد و پروين و زارع هم فعلا حاضر به صحبت درباره آن ماجرا نيستند.

 

به توصيه سرمربي، كريم باقري، شيث رضايي، جلال اكبري و هوار ملامحمد امروز صبح يك جلسه تمرين بدنسازي را زير نظر مولايي انجام مي‌دهند. كرانچار از مولايي خواسته كه براي آمادگي بدني اين چند بازيكن، تمرين‌هاي بدنسازي ويژه‌اي را برايشان در نظر بگيرد.

 

در پاسخ به ناراحتي كرانچار به خاطر كم و زياد شدن صحبت‌هايش در بعضي رسانه‌ها، حبيب كاشاني به او توصيه كرد كه از اين به بعد مصاحبه تلفني انجام ندهد و فقط حضوري با خبرنگاران گفت‌وگو كند.

براي ممانعت از تكرار مشكلاتي كه هوار و وسلي با غيبت‌هايشان براي پرسپوليس درست كرده بودند باشگاه پرسپوليس چند بند جديد به آيين‌نامه انضباطي‌اش اضافه كرده كه طبق آن هر غيبتي از سوي بازيكنان، يك جريمه مالي سنگين را به دنبال خواهد داشت.

تمرين‌هاي پرسپوليس درست از فرداي بازي با استقلال اهواز پيگيري مي شود و طبق برنامه، سرخپوشان بايد صبح جمعه براي انجام ريكاوري در زمين شركت واحد حاضر باشند.

بنا به وعده‌اي كه شنيده بوديم، قرار بود تكليف هيات مديره پرسپوليس تا ديروز مشخص شود كه هنوز اتفاق تازه‌اي رخ نداده است.

در اولین مسابقه هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 14 امروز تیمهای استقلال اهواز و پرسپولیس در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت با گل لحظات پایانی میلاد میداوودی استقلال اهواز موفق شد حریف بزرگ تهرانی خود را با یک گل مقلوب کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل استقلال اهواز مدعی شد، تیمش در مصاف با این تیم اهوازی توپ و میدان را در اختیار داشته و تاکید کرد: یکی از مشکلات پرسپولیس این است که تمام کننده خوبی ندارد و امیدوارم در بازیهای آینده بازیکنان به خود بیایند و این مشکلات را برطرف کنند.

حبیب کاشانی که پس ازشکست یک برصفرمقابل استقلال اهواز درجمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : در دقایقی که انتظار داشتیم بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد، گل میداودی تیم ما را غافلگیر کرد و یک شکست تلخ را برای ما رقم زد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)