مرجع خبری پرسپولیس : مجتبي زارع با كارت زردي كه در بازي با استقلال اهواز از داور گرفت 3اخطاره شد و شانس حضور در بازي جمعه برابر پاس را از دست داد.

احمدرضا عابدزاده صبح ديروز همراه با دكتر شكري معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس به فدراسيون فوتبال رفت و شكايت خود عليه استقلال اهواز و تماشاگرانش را تقديم كميته انضباطي كرد.

جلسه اين هفته كميته فني پرسپوليس كه قرار بود بعد از بازي با استقلال اهواز برگزار شود به خاطر سفر كرانچار به كرواسي تا روز سه‌شنبه به تعويق افتاد.

كريم باقري از ديروز به تمرين‌هاي پرسپوليس برگشت. به گفته پزشك پرسپوليس مصدوميت باقري كاملاً بهبود پيدا كرده و كاپيتان براي همراهي سرخ‌ها در بازي با پاس مشكلي ندارد.

زلاتكو كرانچار كه با گرفتن يك مرخصي 3 روزه از صبح جمعه به كرواسي سفر كرده بود فردا شب به تهران برمي‌گردد تا از سه‌شنبه تمرين‌هاي پرسپوليس را زير نظر بگيرد.

به گفته حبيب كاشاني قرارداد همكاري پرسپوليس و شهرداري آخر همين هفته به امضاي نهايي مي‌رسد تا ديگر مشكلي در ميان نباشد.

هادي نوروزي و محمد پروين به خاطر بگومگوهاي‌شان در جريان بازي با استقلال اهواز فردا بايد در كميته انضباطي باشگاه پاسخگو باشند.

كاشاني براي روز چهارشنبه همه بازيكنان پرسپوليس را به باشگاه دعوت كرده. او قصد دارد در اين ديدار سرخپوشان را به لحاظ روحي براي بازي سخت آخر هفته برابر پاس آماده كند و درباره اتفاقات بازي با استقلال اهواز و بعد از آن با آنها به گفت و گو بنشيند.

بعد از اعلام آمادگي كاشاني براي كمك به مس در آسيا، مديرعامل باشگاه كرماني با ارسال نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس، رسماً خواهان همراهي مهدي شيري، اشپيتيم آرفي و نبي‌الله باقري‌ها با مس در رقابت‌هاي آسيايي شد.

ليدرهاي پرسپوليس كه در جريان بازي با استقلال اهواز از سوي تماشاگران اين تيم تهديد شده بودند ديروز توماري را در شكايت از باشگاه اهوازي و ليدرهايش به فدراسيون ارائه كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)